• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Concha y Toro“ vyninė naujam gyvenimui prikėlė senąsias archaiškas Čilės vynuogių veisles ir Lietuvos rinkai pristatė Čilės vyną „Frontera Specialties“.

„Concha y Toro“ vyninė naujam gyvenimui prikėlė senąsias archaiškas Čilės vynuogių veisles ir Lietuvos rinkai pristatė Čilės vyną „Frontera Specialties“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Frontera Specialties“ vynas gaminamas iš senųjų Čilės vynuogių veislių – Pais ir Pedro Jimenez. Jos derėjo centrinėje Čilės dalyje prieš daugiau nei šimtmetį. Ilgainiui šias archaiškas vynuogių veisles, iš kurių buvo gaminamas tikrasis naminis Čilės vynas, pakeitė daugiausiai iš Prancūzijos kilusios tarptautinės vynuogių veislės. Pais ir Pedro Jimenez buvo nepelnytai pamirštos ir išstumtos iš rinkos.

REKLAMA

„Concha y Toro“ vyninės vyndariai pasiryžo grąžinti Čilės vynui autentišką skonį, tad leidosi ieškoti ūkininkų puoselėjančių senąsias tradicijas ir auginančių archaiškas vynuogių veisles. Vyno gamintojai supirko šių unikalių veislių vynuoges iš kaimo ūkininkų, rankomis užauginusių ir skynusių vynuoges. Taip gimė pirmasis „Frontera Specialties“ vynas.

REKLAMA
REKLAMA

Iki šiol „Frontera Specialties“ vynui surenkamos natūraliai užaugintos ir rankomis surinktos vynuogės. Atsiradus paklausai autentiškosios vynuogių veislės vėl ėmė populiarėti Čilėje.

Lietuvą pasiekė keturi „Frontera Specialties“ vynai: raudonas vynas iš Pais vynuogių, baltasis – iš Pedro Jimenez vynuogių veislės bei autentiški vynai pagaminti iš įvairių baltųjų ir raudonųjų vynuogių veislių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujojo „Frontera Specialties“ dizainas – unikalus, butelį papuošė rankų darbo etiketė, vaizduojanti vyno gamybos istoriją. Autentiški kaligrafijos piešiniai, Čilėje vadinami „lira popular”, pasakoja apie ūkininkų darbus vynuogių laukuose, o juos aprašo ir trumpos liaudiškai surimuotos poemos.

„Frontera Specialties“ vynas jau pasiekė Lietuvos prekybos centrus. Nuo rugsėjo jo galima įsigyti visose didžiosiose parduotuvėse.

„Nielsen Modern Trade“ tyrimo duomenimis, „Frontera“ yra perkamiausias vynas Lietuvoje. (Nielsen Modern Trade, DJ 2014-JJ 2014).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų