Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
jau nebe tas ..
dar pilnos gatvės tokių azartą mėgtančių čiudakų :)
Turejau 2,8 geras aparatas buvo,ant tiek geras,kad net sudauziau:DDD
Kaip pirstu i kaire aki. Kaip seniena, si penktuka tenka remontuoti labai brangiai ir daznai. Todel man visai patinka autoriaus siulomos modeliu rekomendacijos - trilitravas dyzelis is bedos dar tinka priekamboms tampyti, bet sesiukes jau praranda prasme, nes ponto jokio, mergas tik kaime gali su tokiais kabinti. O V8 jau gaunasi reikalas zinovui - brangiai tvarkomas, bet V8, pilnas farsas, garsas ir t.t. Be puses zingsnio M5. Uz gerus pinigus.
Turėjau, paremontavau, vienas pliusas susipažysti su visais servisais, meistrais ir žinai visus šrotus :) , detalių kainos kosminės (kai turėjau taip prieš 3-4 metus). Dabar važinėju su VW remontai reti, paprasti, pigūs, dabar piniginė džiaugias ir šeima
tuscias nieko nepasakantis straipsnis kaip visada, o momentais net sakyciau klaidingas...
Viskas konkretu ir aisku, jokios pompastikos ir nebera del ko gicytis. Nera negendanciu masinu, bet buna pigi (neprofesionali) prieziura, nuo kurios masinos nkencia.
Turiu e39 ir esu tuom labai patenkintass =] 3 litrai dyzelio problema 142 kilovatu motoro,problema yra isiurbimo kolektoriaus sklendes.Kurios per kiek laika ikrenta i motora.Todel reikia iskarta nusipirkus traukti jas lauk ir dedi aliuminius kamscius,arba senasias sklendes pajuti per skeldziu kojeles,paskui deti varzta su hermetiku ir kisti atgal.
Aitras, šiek tiek suklydai. Su siurbliais problemas turėjo 525TDS (1996-2000), o vėliau ėję 525d (2000-2003) ir 530d šios bėdos jau nebeturėjo.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų