REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
14
„MVP Racing“ komanda išmoko pamoką: ralyje šįkart – tik žiūrovai (nuotr. asm. archyvo)

Sakoma, geras pasiruošimas – pusė darbo. Gaila, bet kitą pusę reikės palikti kitiems metams: Deividas Jocius su šturmanu Donatu Zvicevičiumi „WRC Mexico Rally“ planus jau įvykdė ir toliau lenktynėse bus tiesiog žiūrovai.

14

Sakoma, geras pasiruošimas – pusė darbo. Gaila, bet kitą pusę reikės palikti kitiems metams: Deividas Jocius su šturmanu Donatu Zvicevičiumi „WRC Mexico Rally“ planus jau įvykdė ir toliau lenktynėse bus tiesiog žiūrovai.

REKLAMA

Oficialiai lenktynės prasideda šiandien, kovo 9 dieną Meksike. Čia vyks iškilminga atidarymo ceremonija, po kurios lenktynininkai startuos miesto greičio ruože sostinės senamiesčio gatvėmis.

„MVP Racing“ pilotas D. Jocius pasidalino savo įspūdžiais apie meksikietiškus kelius, kultūrą ir „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobilio bandymus.

„Greičio ruožų susirašymas jau baigėsi, nuovargis tikrai labai didelis, tempas toks, kad jei prakirstą ratą keiteisi dieną, tai paskutinį greičio ruožą dienos gale vos spėji atsižymėti, - kalbėjo D. Jocius. - Taip būtent mums ir buvo nutikę, pavėlavom, visa laimė. ne mes vieni. Ir pats Sebastianas Ogieras kartu su mumis vėlavo, nes turėjo elektronikos problemų. Nors visi jo gedimai buvo pašalinti greit, dėl jo pavėlavimo mes negavome baudos, atsižvelgė organizatoriai į susidariusią situaciją.“

D. Jocius užsiminė, kad laiko nebuvo netgi pietums. „Pietų pertrauka? Maistas? Tam čia tiesiog nėra laiko“, - šypsojosi lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Šypsena nuo jo veido nedingo ir prabilus apie Meksikos kelius. „Jie tikrai turi savo žavesio, reikia saugotis aštrių akmenų, kad neprakirstumei, ar nenulaužtumei rato, - pastebėjo D. Jocius. - Per 390 kilometrus, pravažiuotais greičio ruožais, pripratau prie aplinkos ir galiu tvirtai pasakyti, kad noriu čia sugrįžti ir startuoti“.

REKLAMA

Trečiadienis ruožų susirašymui buvo trumpesnis, tačiau po jo sekė automobilio bandymai ir „shakedown‘as“.

„Mūsų testai pavyko: pravažiavome pakankamai kilometrų, tikrai galiu pasakyti, kad reikia naudoti savo automobilį ir plukdyti jį čia, norint pasirodyti kiek galima geriau ir, žinoma, pasiekti finišą, - kalbėjo D. Jocius. - Jausmai yra dviprasmiški, norėjosi ir startuoti, bet buvo sunku prognozuoti komandos, suteikusios mums paslaugą, lygį“.

Išbandę siūlomą automobilį lietuviai apsidžiaugė, kad nepuolė aklai jo nuomotis lenktynėms. „Nuojauta šį kartą neapvylė, mūsų požiūriai į auto sportą ir automobilius skiriasi, nors mes ir esame iš mažos šalies“, - pasakojo „MVP Racing“ komandos pilotas. –

„Maloniai nustebino vietiniai, kurie žino Lietuvą, bet tikrai ne dėl mūsų šalies auto sporto mūsu šalies, o, žinoma, dėl Arvydo Sabonio ir krepšinio. Kas kartą atvykus iki teisėjų punkto, jie vis su šypsena sakydavo „legado Sabonis“ (atvyko Sabonis, - liet. K.), - linksmai pasakojo Deivido šturmanas Donatas Zvicevičius, kuris prisiminė ir daugiau nuotykių - Kai prakirstą ratą servise remontavom, serviso darbuotojas paprašė automobilio raktelių, kad galėtų ją įvaryti į servisą, tik atsiėmę automobilį nepagalvojome, kur jie, mat mašina užsikuria be raktelių. Jie gulėjo ant valytuvų grotelių išorėje, žinoma, pastebėjome pravažiavę nemažai kilometrų ir tik sustoję nusifotografuoti“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų