Lietuvos vyrų ledo ritulio rinktinė dėl ugnikalnio išsiveržimo Islandijoje Olandijos miestą Tilburgą, kuriame vyksta Pasaulio ledo ritulio čempionatas, turėjo pasiekti autobusu.

30 žmonių delegacija apie 1600km įveikė per pusantros dienos. Vėlokai išvažiavę iš Lietuvos rinktinė planuotą Lenkijos Vokietijos pasienį pasiekė tik gerokai po trečios valandos nakties.

Kitą dieną autobusui atstovėjus privalomas 9 valandos, komanda pavalgė pusryčius ir pajudėjo link Olandijos, iki kurios laukė dar 700 km varginančių kilomentrų.

Komandos gydytojas ir ūkvedys, didžiausi rusiško kino fanai, pasistengė, jog vieną iš jų mėgstamiausių

serialų žiūrėtų visa komanda – ir visas 10 serijų.

Važiuojant Vokietijos keliais buvo kovojama su laiku, vakarinė treniruotė nukelta į 21 val. vakaro.

Visgi pasitaikius kamščiams kelyje buvo aiškų, kad pirmadienį prasidėsiančiam Pasaulio čempionatui komanda ant ledo iščiuoš pavargusi ir nepasitreniravusi.

Dvi dienas autobuse praleidus be čiuožimo ledo ritulininkai apšilimą atliko automobilių stovėjimo aikštelėje su futbolo kamuoliu.

Tilburgą pasiekę 22 val. žaidėjai valgykloje pavalgė Olandijos virtuvės meistrų gamintą vakarienę, vėliau nuvažiavę į ledo areną iškrovė aprangas ir apie vidurnaktį nuėjo miegoti.

„Yra ir gera šitos kelionės pusė. Spėjome susidraugauti. Labai ilgai komandos draugų nematėme, nes atskirai žaidžiame. Iki tol nebuvo laiko bendrauti, susitikome tik per treniruotes, o kelionė suartina“, v sakė Martynas Šlikas:.

Islandijos ugnikalnio išsiveržimas ir kitoms rinktinėms pakišo koją.

Pirmieji Lietuvos varžovai ukrainiečiai Olandiją pasiekė važiuodami traukiniu į Berlyną, iš ten autobusu į Tilburgą.

Visgi ukrainiečiai turi vieną kozirį – jie dalyvavo vakarinėje treniruotėje.

Kam kelionė į Pasaulio čempionatą pareikalavo mažiau jėgų, paaiškės jau šiandien 14 val. 30 min. Lietuvos laiku.