
Kai visi trys visureigiai paliks Europos rinką, „Mitsubishi“ salonuose liks tik du modeliai: „Space Star“ hečbekas (kuris net oficialiai nėra siūlomas Lietuvoje) ir „L200“ pikapas. O tai – labai keistas sprendimas, mat hibridinę pavarą turintis „Outlander“ sulaukė nemažo pripažinimo.
Tokį sprendimą „Mitsubishi“ grindžia noru susikoncentruoti į rinkas, kurios neša didžiulį pelną. Pavyzdžiui, Azijos regione „Mitsubishi“ yra labai stiprus žaidėjas, kuriame gamintojas toliau nori sutvirtinti savo pozicijas. Tuo tarpu Europa, deja, nėra dabartinių prioritetų sąraše.
Vis dėlto, dabartinių „Mitsubishi“ vadovų norai gali pasikeisti. Gilesnė integracija su „Renault“ ir „Nissan“ gali leisti greitai ir neskausmingai į Europą paleisti naujos kartos „Colt“, „Lancer“ ar netgi „Galant“.




