REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
31
Avarija (Fotodiena.lt nuotrauka)

Tragiškos avarijos Vilniaus rajone ir Kaune sukrėtė Lietuvą. Ugniagesiams teko vaduoti prispaustus kūnus iš sumaitotų automobilių.  Anot Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos (VAVM) instruktoriaus Ryčio Rutkausko, kiekvieną pavasarį suintensyvėja avarijos, mat vairuotojai per daug savimi pasitiki. 

31

Tragiškos avarijos Vilniaus rajone ir Kaune sukrėtė Lietuvą. Ugniagesiams teko vaduoti prispaustus kūnus iš sumaitotų automobilių.  Anot Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos (VAVM) instruktoriaus Ryčio Rutkausko, kiekvieną pavasarį suintensyvėja avarijos, mat vairuotojai per daug savimi pasitiki. 

REKLAMA

„Matome, kad yra ta tendencija, kiekvieną pavasarį atšilus ir pagerėjus orams, visada autoįvykių skaičius padidėja, nes vairuotojai po žiemos jaučiasi labai užtikrintai kelyje. 

Jeigu taip moralizuoti, tai reikėtų to užtikrintumo palinkėti vairuotojams, kad jie iš tikrųjų net tik tai galvotų, kad jie moka vairuoti, bet, kad tas vairavimas būtų pakankamai atsakingas, nepervertinat savo galimybių“, – perspėja R. Rutkauskas. 

R. Rutkauskas: „Niekada nėra saugu važiuoti, jeigu yra viršijamas saugus greitis“

Instruktoriaus teigia, kad pasibaigusi žiema, sausa kelio danga dar nereiškia saugiai eismo sąlygas. Anot jo, svarbu įsidėmėti, kad greitį reikėtų pasirinkti pagal eismo sąlygas.

REKLAMA
REKLAMA

„Vienas iš pagrindinių kriterijų bus greitis, bet kokiu atveju reikėtų įvertinti visas eismo sąlygas, ne tik tai – nutirpo sniegas, yra sausa ir pakankamai saugu važiuoti. Niekada nėra saugu važiuoti, jeigu yra viršijamas saugus greitis.

REKLAMA

Visada reikia akcentuoti, kad važiuoti reikia ne maksimaliu leidžiamu greičiu, o reikėtų įvertinti eismo sąlygas ir važiuoti tokiu greičiu, kuris yra saugus“, – vardija jis. 

Instruktorius sako, kad šiandien ryte Vilniaus rajone, Maišiagaloje, visus sukrėtusi avarija galėjo nutikti per žmogišką klaidą.

„Kodėl tai vyksta, nežinau. Galbūt žmonių išsiblaškymas, skubėjimas. Šiandieninė avarija, manau, kadangi įvyko anksti ryte, tai turėjo būti vairuotojo klaida kažkokia, nes kelias lygus, toje vietoje nei sankryžų nėra.

Arba vairuotojas snūstelėjo, arba kažkokia tai žmogiška klaida, nes techninės avarijos kaip ir nėra. Tai turėtų būti tik žmogiška klaida padaryta“, – svarstė R. Rutkauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Instruktorius apie avariją netoli Maišiagalos: „Geras kelias“

Instruktorius R. Rutkauskas teigia, kad kiekvieną savaitę pravažiuoja tuo pačiu keliu, tačiau sakyti, kad kelias ar matomumas prastas – negali. 

„Tuo keliu, ta vieta, aš važiuoju kiekvieną savaitę, tai yra tikrai geras kelias, matomumo ir asfalto prasme. Išvažiuoti iš šalutinio kelio toje vietoje, sankryža ten yra pakankamai toli, matomumas yra geras ir yra pakankamai didelis atstumas toje vietoje. 

Kadangi šitoje vietoje autoįvykis įvyko išvažiavus į priešpriešinę eismo juostą, aš manau, kad čia turėjo būti nuovargio didesnė problema, galbūt neišsimiegojimas, užsnūdimas, nes vėlgi saulės šiandien nebuvo. Tai vienintelis dalykas yra vairuotojo klaida, nes galėjo užsnūsti vairuodamas anksti ryte“, – pasakojo vyras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

R. Rutkauskas primena, kad vairuotojai šiuo metu turėtų sutelkti dėmesį į pavasarį pradedančius migruoti gyvūnus, mat juos galima aptikti ne tik keliuose prie miško, bet ir miesto ribose. 

„Dėl gyvūnų migracijos laiko, visada reikėtų vertinti rytą, vakarą. Aišku, tai yra ankstyvas rytas kada gyvūnų migracija yra didesnė: ankstyvas rytas ir prieblanda vakare. Į tai reikėtų atsižvelgti važiuojant, nes to dalykas gali būti ne tik kur yra pažymėta kelio ženklais. Kartais matome gyvūnus ir mieste“, – vardija instruktorius.

Daugiau apie kraupią avariją, kuri nusinešė 5 žmonių gyvybes, Vilniaus rajone, Maišiagaloje, galite skaityti čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų