Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Nekomentuojant medikiu elgesio [jis tikrai keistokas], noreciau pasakyti, kad mamelei tikrai reiketu savo dziaugsmelius geriau priziureti.
yra neblogu minciu, bet... panasu i lietuviska zirinovskio varianta:) t.y. daug ir apie viska mala, bet tendencingai (vis nepamirsta "vargsu" destytoju).... daugybe minciu viena kitai priestarauja ir galiausiai - tuscias populizmas ir jokiu pasiulymu:)
Turejau panasios patirties - nors greitosios medikas buvo labai profesionalus, taciau iskviesti ji buvo labai nepaprasta: turejau irodineti dispecerei (?) (nebudama medike) kad mano situacija pavojinga ir vystosi labai greitai. Buvau aprekta kad vaizduoju medike. Kai bijai netekti samones - sunku profesionaliai isdestyti o juolab - nusistatyti savo diagnoze. Tas niekinantis pakeltas tonas ir demagogiski pamokslavimai kai prasai pagalbos isireze ilgam. Suprantu kad greitosios medikai buna perkrauti ir per mane gali nespeti pas kazka kita - neskambinciau jiems be butinybes. Greitoji pagalba kartais pamirsta kad pacientai nepraso jokios labdaros, priesingai -tai is musu pinigu jie gauna savo algas.

P.S. Greitosios pagalbos direktoriaus atsakymas yra mazu maziausiai ciniskas. Tiesiog zmogus dirba ne savo vietoje.
Valdžia ir nedarys nieko...Juk tada reiktų kelt medikams algas..Gal žinai, kada kvalifikuota med. sesuo gaus vidutinį Lietuvoje darbo užmokestį?
Šiaudadūšiais medikus padarė laukinis kapitalizmas t.y. neuždirbtų pinigų troškimas . Jei moterėlė būtų padavusi greitosios medikei" dovanėlę"(kyšį) vokelyje,tai jos elgesys būtų kitoniškas... LR valdžia tinkamai nekovojo ir dabar to nedaro su kyšininkavimu gydytojams.
verta paklausyti
h t t p://yessuz.blogas.lt/458189/geriausias-2008-metu-interviu.html
cia ne pacientu ir ne mediku problema bent jau problemos saknys - SISTEMOJE! Cia pasekmes SOCIALDEMOKRATINIO-KOMUNISTINIO poziurio i darba...
Ponas direktoriau, Jūs visiškai teisus. Pacientai nežino, kokias teises jie turi. Gal reiktų apie tas teises daugiau kalbėti jums, Greitosios pagalbos darbuotojams . Ir ne tuomet, kai kyla konfliktas. Nė vienoj gydymo (kaip ir prekybos) įstaigoj neteko matyt iškabintų PACIENTO (ar pirkėjo) TEISIŲ. Kalbėkite apie tai spaudoje, per televiziją. Ūmios traumos atveju nėra kada pult ieškot tų teisių.Ir darbuotojai turėtų jas žinot, ne tik paslaugos gavėjai. (tikrai nemanau, kad klientas visuomet teisus).
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų