• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šią savaitę pasaulyje vyksta dvi tarptautinės automobilių parodos. Viena jų vyksta Japonijos sostinėje, o kita - Los Andžele. Holivudo ir ekologiškų automobilių sostinėje vykstančioje parodoje buvo galima išvysti keletą pasaulinių ir vietinių premjerų. Vis dėlto daugelis ekspertų pastebėjo, kad Los Andželo automobilių parodai nemažai dėmesio skyrė gamintojai iš Europos.
Kitaip negu Europoje, anapus Atlanto vykstančioje parodoje dažniausiai demonstruojami galingi, išskirtiniai, prabangūs ir su kuro ekonomiją nieko bendro neturintys automobiliai. Panašiai buvo ir šiais metais.
Šiais metais pačios svarbiausios parodos naujienos spinduliavo jėga ir seksualumu. „Jaguar F-Type“ kupė, „Porsche Panamera Turbo S“, „Nissan Juke Nismo RS“, „Acura RLX Sport Hybrid“, „Subaru WRX“. Tai tik keletas egzempliorių ir gausus būrio premjerų.
Viena iš svarbiausių parodos naujienų buvo
„Porsche Macan“
. Mažesnis, kompaktiškesnis visureigis buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Audi Q5“. Tačiau ties čia visi panašumai ir baigiasi. Važiuoklės komponentai, varikliai, interjero detalės priklauso tik šiam modeliui.
Antroji, ne ką mažiau svarbi naujiena -
„Subaru WRX“
. Ilgai laukta naujiena buvo pasitikta su dvejopais atsiliepimais. Daugelis „Subaru“ gyrė dėl geresnių interjero apdailos medžiagų, tačiau kitoje barikadų pusėje skambėjo nepasitenkinimas automobilio išvaizda.
Los Andželo automobilių parodos metu buvo oficialiai pristatytas „Maserati Ghibli“, kuris senajame žemyne su rinkos senbuviais kaunasi pakankamai sėkmingai. Visiškai naujas markės modelis bus parduodamas ne tik su „Ferrari“ specialistų sukurtais benzininiais varikliais, bet ir su 3 litrų darbinio tūrio dyzeliniu agregatu.
Gamintojai iš Europos į Ameriką atsivežė naujausius žaisliukus. „BMW“ į parodą parsitempė 4 serijos kabrioletą, „i3“ elektromobilį, naujos kartos „X5“ ir hibridinį „i8“, kuris nesulaukė tiek daug dėmesio, kaip kad tikėjosi vokiečiai.
Viena įdomesnių naujienų stovėjo „Mazda“ markės stende. Tai nebus įspūdingas konceptas ar rotoriniu varikliu aprūpintas „RX“ serijos modelis - ne. Japonai į Los Andželą atsivežė hibridinę „Mazda3“ hečbeko versiją.
Kompaktiškas „Mazda3“ hibridas turi keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 100 arklio galių. Su juo kartu tą pačią dainą dainuoja 81 arklio galią išvystantis elektrinis motoriukas. Pasak kompanijos atstovų, vos 1390 kilogramų sveriantis hibridas vidutiniškai suvartoja tik 3.2 litro degalų šimtui kilometrų.
Kaip bebūtų keista, bet Los Andželo automobilių parodoje buvo galima pamatyti ir kuklų „Lotus“ markės stendą. Po pakankamai sunkių 2012 metų britai po truputėlį stojasi ant kojų ir kuria automobilius skirtus entuziastams.
„Lotus“ parodoje demonstravo Amerikos rinkai skirtą „Exige V6 Cup“. Iš esmės tai yra toks pats modelis, kurį „Lotus“ siūlo ir Europoje. Tarp jų skirtumai yra labai menki. Vis dėlto, jeigu norėsite parsivežti šį modelį iš Amerikos, teks piniginėje paieškoti 100.000 dolerių.
Bene daugiausiai dėmesio sulaukė naujos kartos „MINI“ ir septintos kartos „Volkswagen Golf“. Nors pastarasis modelis Europoje pardavinėjamas ne pirmą mėnesį, tačiau Amerikoje šis automobilis egzotika. Los Andžele vokiečiai demonstravo JAV rinkai skirtų modelių gamą. Pradedant įprastais hečbekais su dyzeliniais varikliais ir baigiant sportiška „GTI“ modifikacija.
Pažvelgus į vietinius gamintojus - naujienų buvo nedaug. „Ford“ pademonstravo vieną įdomią koncepciją, „General Motors“ visus viliojo naujuoju pikapu, o „Chrysler“ apskritai džiaugėsi, kad gali dalyvauti.

Šią savaitę pasaulyje vyksta dvi tarptautinės automobilių parodos. Viena jų vyksta Japonijos sostinėje, o kita - Los Andžele. Holivudo ir ekologiškų automobilių sostinėje vykstančioje parodoje buvo galima išvysti keletą pasaulinių ir vietinių premjerų. Vis dėlto daugelis ekspertų pastebėjo, kad Los Andželo automobilių parodai nemažai dėmesio skyrė gamintojai iš Europos.
Kitaip negu Europoje, anapus Atlanto vykstančioje parodoje dažniausiai demonstruojami galingi, išskirtiniai, prabangūs ir su kuro ekonomiją nieko bendro neturintys automobiliai. Panašiai buvo ir šiais metais.
Šiais metais pačios svarbiausios parodos naujienos spinduliavo jėga ir seksualumu. „Jaguar F-Type“ kupė, „Porsche Panamera Turbo S“, „Nissan Juke Nismo RS“, „Acura RLX Sport Hybrid“, „Subaru WRX“. Tai tik keletas egzempliorių ir gausus būrio premjerų.
Viena iš svarbiausių parodos naujienų buvo
„Porsche Macan“
. Mažesnis, kompaktiškesnis visureigis buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Audi Q5“. Tačiau ties čia visi panašumai ir baigiasi. Važiuoklės komponentai, varikliai, interjero detalės priklauso tik šiam modeliui.
Antroji, ne ką mažiau svarbi naujiena -
„Subaru WRX“
. Ilgai laukta naujiena buvo pasitikta su dvejopais atsiliepimais. Daugelis „Subaru“ gyrė dėl geresnių interjero apdailos medžiagų, tačiau kitoje barikadų pusėje skambėjo nepasitenkinimas automobilio išvaizda.
Los Andželo automobilių parodos metu buvo oficialiai pristatytas „Maserati Ghibli“, kuris senajame žemyne su rinkos senbuviais kaunasi pakankamai sėkmingai. Visiškai naujas markės modelis bus parduodamas ne tik su „Ferrari“ specialistų sukurtais benzininiais varikliais, bet ir su 3 litrų darbinio tūrio dyzeliniu agregatu.
Gamintojai iš Europos į Ameriką atsivežė naujausius žaisliukus. „BMW“ į parodą parsitempė 4 serijos kabrioletą, „i3“ elektromobilį, naujos kartos „X5“ ir hibridinį „i8“, kuris nesulaukė tiek daug dėmesio, kaip kad tikėjosi vokiečiai.
Viena įdomesnių naujienų stovėjo „Mazda“ markės stende. Tai nebus įspūdingas konceptas ar rotoriniu varikliu aprūpintas „RX“ serijos modelis - ne. Japonai į Los Andželą atsivežė hibridinę „Mazda3“ hečbeko versiją.
Kompaktiškas „Mazda3“ hibridas turi keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 100 arklio galių. Su juo kartu tą pačią dainą dainuoja 81 arklio galią išvystantis elektrinis motoriukas. Pasak kompanijos atstovų, vos 1390 kilogramų sveriantis hibridas vidutiniškai suvartoja tik 3.2 litro degalų šimtui kilometrų.
Kaip bebūtų keista, bet Los Andželo automobilių parodoje buvo galima pamatyti ir kuklų „Lotus“ markės stendą. Po pakankamai sunkių 2012 metų britai po truputėlį stojasi ant kojų ir kuria automobilius skirtus entuziastams.
„Lotus“ parodoje demonstravo Amerikos rinkai skirtą „Exige V6 Cup“. Iš esmės tai yra toks pats modelis, kurį „Lotus“ siūlo ir Europoje. Tarp jų skirtumai yra labai menki. Vis dėlto, jeigu norėsite parsivežti šį modelį iš Amerikos, teks piniginėje paieškoti 100.000 dolerių.
Bene daugiausiai dėmesio sulaukė naujos kartos „MINI“ ir septintos kartos „Volkswagen Golf“. Nors pastarasis modelis Europoje pardavinėjamas ne pirmą mėnesį, tačiau Amerikoje šis automobilis egzotika. Los Andžele vokiečiai demonstravo JAV rinkai skirtų modelių gamą. Pradedant įprastais hečbekais su dyzeliniais varikliais ir baigiant sportiška „GTI“ modifikacija.
Pažvelgus į vietinius gamintojus - naujienų buvo nedaug. „Ford“ pademonstravo vieną įdomią koncepciją, „General Motors“ visus viliojo naujuoju pikapu, o „Chrysler“ apskritai džiaugėsi, kad gali dalyvauti.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų