• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praktiškai visų automobilių durys atsidaro vienodai, nebent esate „Lamborghini“ ar „Rolls-Royce“ vairuotojais, kurie norėdami patekti į savo metalinį draugą, iš pradžių turėtų duris pakelti į viršų arba dureles atverti į priešingą pusę.
Aukštesnės klasės automobilių gamintoja „Lincoln“, norėdama dešimto dešimtmečio pradžioje gamintam „Mark VIII“ suteikti šiek tiek daugiau išskirtinumo, į daugiau kaip 5 metrų ilgio kupė sumontavo susilankstančias dureles. Tiesiogine žodžio prasme.

Praktiškai visų automobilių durys atsidaro vienodai, nebent esate „Lamborghini“ ar „Rolls-Royce“ vairuotojais, kurie norėdami patekti į savo metalinį draugą, iš pradžių turėtų duris pakelti į viršų arba dureles atverti į priešingą pusę.
Aukštesnės klasės automobilių gamintoja „Lincoln“, norėdama dešimto dešimtmečio pradžioje gamintam „Mark VIII“ suteikti šiek tiek daugiau išskirtinumo, į daugiau kaip 5 metrų ilgio kupė sumontavo susilankstančias dureles. Tiesiogine žodžio prasme.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lincoln Mark VIII (3)


Kaip ir daugelis netradicinių idėjų, taip ir ši gyvavo tik 1993 metų pradžioje pagamintame „Lincoln Mark VIII“ prototipe. Nepaisant palankaus visuomenės vertinimo, amerikietiškų automobilių gamintojos vadovai į masinę susilankstančių durų mechanizmo gamybą žiūrėjo skeptiškai.
Susilankstančių durų mechanizmas buvo neįtikėtinai sudėtingas ir komplikuotas. Be to, inžinieriai nesugebėjo sukonstruoti optimalaus dydžio mechanizmo, kurį būtų galima sutalpinti už galinių sėdynių. Vietoj to, duris „paslepiantis“ mechanizmas užėmė praktiškai visą bagažinės tūrį.

Lincoln Mark VIII (1)


VIDEO





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų