Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kail ten bebūtų ,bet nieko gero.nesigilinu į tas naujoves,bet va dauguma įmonių, įstaigų turi telefoninį aptarnavimą,ar tai padeda piliečiams išspręsti įvairias problemas ,tikrai ne tik piliečiams įveda dar daugiau problemų ir neaiškumų, na kai teks tiesiogiai bendrauti su dirbt.int. manau didelio džiaugsmo neapturėsim.tegul jie aptarnauja įrengimus dar kažką bet kai tiesiogiai liečia asmenį manau bus nieko gero, manau bus kaip išsityčiojimas iš žmogaus ,nes jis tikrai negaus to ko norėjo,tikėjosi.
Aš irgi šią nesąmonę pastebėjau. Vienam komentare gyrė savybę, kurios aprašoma prekė iš vis neturi. Tai klausimas, kam to reikia, juk tai dažnu atveju klaidina tikrą pirkėją (dažniausiai neatsparų netikrai informacijai) ir dar labiau užteršia informacinę erdvę. Netinkamas DI panaudojimas - matyt, sumanytojai pažaisti norėjo.
apie dalykinę aprangą valstybinės įstaigos darbuotoja turbūt nėra girdėjusi
@kokia apranga Labai graži moteris. Beje panašiai galėtų atrodyti mokytojai, dėstytojai, pranešėjai, norintys išlaikyti auditorijos dėmesį. Jei mokytoja pilka kaip debesis (nepasakius - kaip cepelinas), vaikai tokių mokytojų pamokose siautėja arba miega, arba tiesiog sujaukia pamoką. Kažkas išvaizdoje turi būti ryšku (auskarai, lūpdažis), tada auditorija koncentruoja dėmesį į tuos objektus ir klauso. Čia jums nemokamas patarimas.
Aš išvis netikiu komentarais, juos dažnai rašo pati prekiaujanti firma arba paprašo pažįstamų, darbuotojų. O jei ir tikras komentatorius giria prekę, tai ką aš žinau, kokie jo poreikiai ir reikalavimai kokybei, gal šūdą nusipirkęs džiaugiasi ir dar rašo 'rekomenduoju!', o kitas ir už ačiū neimtų. Šita funkcija yra seniai save kompromitavusi, savo svetainėje neleidžiu komentuoti.
Šiaip,straipsnio neskaičiau,bet pakanka pavadinimo,nes nežinau(o gal kas žino),kad kuri įmonė,firma,tiekėjas,darbuotojas ir t.t. imtų save peikti ir kviestų jį rinktis.Kažkur prasilenkia su logika.Tik ar vien pavadinime(nelogiškas)?.Juk nesvarbu,kas komentuoja,reklamą kuria, žmogus ar robotas,vistiek bus nustatyta vienodai reklamuoti,komentuoti.Negi,žmogus tik girs,o robotas-peiks.Ar atvirkščiai.Be to,robotizacija didele apimtimi,aplamai ne už kalnų. Juk daug kur žmonėms gręsia bent dalinė bedarbystė ir šalių vyriausybės turės padirbėti, kad pasekmės būtų kuo švelnesnės.O čia pilstymas iš tuščio į kiaurą.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų