Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ne iki galo parašytas straipsnis. Kodėl? Nes tik vienapusiškai apibūdinta situacija, t. y. pateikiama, kad tik bankų klientai yra kalti už "naivumą", neišprusimą ir pan. Bet kuri/s žiniasklaidos atstov(į)ų mini, kokias saugumo priemones imasi patys bankai, kad apsaugotų klientų pinigus? Juk tie turi draudimus! Kas tikrina, ar tikslingai buvo įvykdyti IT saugumo ir rizikos kontrolės procesai pačiuose bankuose? Kas vertina ir kontroliuoja automatizuotus, pvz. Robotic Process Automation (RPA), procesus bankuose ir jų spragas? Kodėl bankas, vieno konkretaus atvejo metu, pastebėjus sukčių darbus ir užginčijus pavedimus ir pan. nesiėmė jokių saugumo priemonių ir nepanaikino pavedimų? Nukentėję klientai paliekami vieni su savo argumentais. Susidaro įspūdis, kad ši neskaidri bankų komunikacijos su klientais ir atsakomybės priėmimo už (savo) klaidas politika - žinant jau praeityje daug buvusių atvejų - neturi jokios pasekmės bankams. Apmaudu.
Sms žinutes siuntinėja GelvoraSergel
..pagal tt jei kontora apsiemusi garantuoti sauguma t y s atveju policija,negali uztikrinti LR piliecio saugumo,ji privalo buti likviduota.. .Ir atlyginti zala...
Gerai lai durina loxus kuo brangiau tuo geriau
Nuspaudę nuorodą prarasime pinigus, tai kam tada tos SMART programėlės ir kodai? Juk net biometrinius duomenis darėme, kad patvirtinti tapatybę, o čia rašo nesąmones, kad nuspaudę kažkokią nuodą ar atidarę žinutę jau iš karto ir prarasime. Sakykit tiesiai-nesuvedinėkit slaptažodžių ir būsit saugūs.
@miau Tai taip ir rašo! Ką skaityti nemoki? Antraštę perskaitei ir komentuoji.
Esmė -NESUVESTI jokių prisijungimo duomenų! JOKIŲ! Ir būsi saugus. Bankas niekada neprašo jiems pateikti tokių duomenų.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų