REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik pusė apklaustų Lietuvos gyventojų šiemet yra įsigiję nekokybišką prekę ar pasinaudoję nekokybiška paslauga, tačiau didžioji dalis vartotojų nežino, kur dėl to kreiptis, rodo tyrimas.

REKLAMA
REKLAMA

Teisingumo ministerijos užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad daugiau nei ketvirtadaliui (27 proc.) gyventojų nepakanka informacijos apie perkamus medikamentus ar sveikatos priežiūros priemones, 35 proc. vartotojų neužtenka informacijos apie ne maisto produktus ir paslaugas, dar 36 proc. - nepakankamai žino apie perkamus maisto produktus.

REKLAMA

Vartotojų nuomonių tyrimas Lietuvoje buvo atliktas pirmą kartą, pranešė Teisingumo ministerija.

Vartotojų tyrimas buvo atliktas įgyvendinant Jungtinių Tautų Vystymo programos remiamą Nacionalinį žmogaus teisių rėmimo ir apsaugos veiksmų planą.

Vartotojai buvo klausiami, kiek jie pasitiki ir kaip vertina svarbiausių vartotojų teises ginančių valstybės institucijų veiklą. Taip pat buvo siekiama sužinoti, kaip žmonės vertina įsigyjamų prekių ir paslaugų kokybę.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimo metu buvo apklausti 17 miestų ir 56 kaimų gyventojai.

Pasak pranešimo, tokie duomenys skatina daugiau dėmesio skirti vartotojų švietimui. Tikimasi, kad šio tyrimo duomenys padės vartotojų teises ginančioms valstybės institucijoms ir visuomeninėms organizacijoms nustatyti prioritetines veiklos kryptis bei siekti aukštesnio vartotojų teisių apsaugos lygio.

Apklausą atliko Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centras "Vilmorus".

BNS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų