REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei du trečdaliai lietuvių (68 proc.), pasirinkdami siuntų paslaugas, dažniausiai atsižvelgia į siūlomą kainą. Ją, kaip pagrindinį siuntų tiekėjo pasirinkimo kriterijų, įvardijo ir latviai. 6 iš 10 jų pripažino, kad dažniausiai lygina siuntų įkainius. Kaimynams estams už mažesnę kainą yra svarbiau patikimas siuntų pristatymas: jį įvardijo 84 proc. šalies gyventojų. Šiuos duomenis atskleidė Estijos logistikos ir pašto paslaugų bendrovės „Eesti Post” savitarnos siuntų tinklo „Post24” užsakymu atlikta interneto vartotojų apklausa.

Daugiau nei du trečdaliai lietuvių (68 proc.), pasirinkdami siuntų paslaugas, dažniausiai atsižvelgia į siūlomą kainą. Ją, kaip pagrindinį siuntų tiekėjo pasirinkimo kriterijų, įvardijo ir latviai. 6 iš 10 jų pripažino, kad dažniausiai lygina siuntų įkainius. Kaimynams estams už mažesnę kainą yra svarbiau patikimas siuntų pristatymas: jį įvardijo 84 proc. šalies gyventojų. Šiuos duomenis atskleidė Estijos logistikos ir pašto paslaugų bendrovės „Eesti Post” savitarnos siuntų tinklo „Post24” užsakymu atlikta interneto vartotojų apklausa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tyrimas parodė, kad lietuvių ir latvių įpročiai yra panašūs – gyventojai jautresni kainai, ir net nedidelis jos skirtumas gali tapti esminiu pasirinkimo kriterijumi. Tačiau patikimumas rūpi vis didesnei jų daliai. Lietuvoje siuntų paslaugomis naudojasi daug smulkiųjų verslininkų, elektroninių parduotuvių, kurioms greitis ir saugumas yra ypač svarbus. Ne be reikalo lietuviai ir latviai jį įvardija kaip antrą pagal svarbumą kriterijų“, – sakė savitarnos siuntų terminalų tinklo „Post24“ pardavimo grupės vadovė Julija Matulienė.

REKLAMA

Ji pridūrė, kad šį mėnesį Lietuvoje itin sustiprėjo konkurencija dėl mažų siuntų. Praėjusią savaitę žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija apie laiškų ir siuntų apmokestinimo tvarkos pakeitimą, paskatino gyventojus ir smulkiuosius verslininkus pasidomėti, kokias kainas siūlo siuntų tarnybos, todėl apie 20 proc. išaugo besikreipiančiųjų į „Post24“ skaičius. „Planuojamas siuntimo įkainių pasikeitimas sumažins smulkiųjų amatininkų pajamas, todėl jie ieško alternatyvių ir pigesnių siuntimo būdų ir kreipiasi į mus. Siuntų savitarnos terminalai yra visą parą veikiantis ir pigesnis siuntimo būdas. Pavyzdžiui, išsiųsti L dydžio (iki 30 kilogramų) siuntą į Estiją per „Post24” terminalą kainuoja 41 litą, o siunčiantiems per paštą tokio pat dydžio siuntos kaina svyruoja nuo 76 iki 125 litų ir daugiau“, – teigė J. Matulienė.

REKLAMA
REKLAMA

Trečias pagal svarbą lietuvių pasirinkimo kriterijus – skubus siuntų gabenimas. Pastarąjį pabrėžė 59 proc. šalies gyventojų. Pasak „Post24“ atstovės, siųsdami ar atsiimdami siuntą lietuviai yra nekantrūs ir tikisi, kad daiktai atkeliaus per 1–2 darbo dienas, jiems neteks laukti ilgose eilėse ar skubėti atvykti iki atsiėmimo vietos griežtomis darbo valandomis. Latviams svarbu, kad siuntų paslauga būtų patikima, o estai trečioje vietoje įvardijo greitą ir sutartu laiku siuntos pristatymą.

Trijose Baltijos šalyse atliktas tyrimas atskleidė, kad per pastaruosius trejus metus 86 proc. lietuvių ir estų yra gavę siuntinį, o daugiau nei pusė gyventojų per šį laikotarpį juos siuntė. Latvijoje šie skaičiai nedaug mažesni: gavusių siuntinį – 77 proc., siuntusių – 43 procentai. Tarp tų, kurie ir siunčia, ir gauna siuntinius, daugiausiai buvo estų (88 proc.). Lietuvoje tokių vartotojų yra du trečdaliai (65 proc.), mažiausiai jų Latvijoje – 54 procentai.

„Post24“ užsakymu reprezentatyvią viešosios nuomonės apklausą Baltijos šalyse šią vasarą atliko bendrovė „SolidData“. Tyrime dalyvavo 2368 respondentų nuo 18 iki 69 metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų