Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
cia usakytas rasinelis
užsakytas straipsnis. Visų pirma, nėra automobilių, kurie visai neterštų. Kad pagaminti elektrą, elektrinė degina kurą. O apie akumuliatorių super taršą, manau, žino visi. Benzininis variklis daugiau išmeta dujų už dyzelį, žino tą kiekvienas mechanikas. Kai uždirbsim kaip vakaruose, nereikės agituoti už naujus auto, o kol kas rašeiva atrodo išverstaskūriu
Nuo kada Osle negalima važinėti dyzeliniais automobiliais.Rašytojas-mulkis.
Lietuvoje su akcizu politika skatina rinktis dyzelinius automobilius ir dabar aplinkos ministerijos veikejai nori mokescio, kuris skatins nesirinkti dyzelio? Kokiu protiniu gebejimu zmones ten dirba?? Per desimtis straipsniu apie sita pseudo ekologijos/komercijos reikala neradau paminejimo apie lietuviskuosius akcizus.

Kitas dalykas, naujesni auto is ES pagerintu situacija, jei jau kalbame apie ekologijas, parkas kazkiek atsinaujintu, juk galima padaryti issimtis registravime maziau tarsiems dyzeliniams, ar visi gamintojai suklastoje tarsos rodmenis??
Sveiki. Tai kad paprastam žmogui kaip man, kuris nori kurti gyvenimą čia Lietuvoje sunku ką nors įsigyti. Uždirbu į rankas 900 - 950 eurų į mėnesį. Būsto nuoma 250, komunaliniai 120 (ne šildymo metu), maistas bei kiti higienos ir namų ruošos atsieina beveik 170e. Lieka 360 - 410 eurų. Tai reikia taupytis dar ir pradiniam būsto įnašui. Naują automobilį tik kredito pagalba galėčiau nusipirkti. Bet taip nuosavas būstas dar toliau nukeliauja. Aš galiu sau leisti pataupęs beveik metus nusipirkti 8 - 10 metų senumo dyzelį ir būti ramus, kad ir vagystės rizika mažesnė, draudimas pigesnis, detalių daug ir kaina priimtina. Tai naujutelaitis hibridinis ar elektrinis automobilis tikrai tokioje valstybeje su nėra prioritetas. *Turiu antrą pusę bet dar negyvename kartu*
@Romualdas gerai uzdirbi,dziaukis
Policijos parka katik atnaujino vien dyzeleisir greitojos pagalbos apie ka cia kalba
Ne Krušinsko reikia įsiklausyti ( jo pavardė su kažkuo asocijuojasi) ir ,o nustekentų LR valdžios rinkėjų daugumos. Iš biednystės taip yra,o arklio ištaikyti mužikėlis nebeturi jėgų. Valdininkai kalbą suka kaip jiems geriau, įtikti naujam sąjungos ponui,o ne ginti eilinį Lietuvos mužikėlį. O kas tuos valdininkus pastatė ant kojų?

. O kas juos pastatė ant kojų?
Esu pensininkas. Kas pavertė Lietuvą laužynu? Lietuva sensta, automobiliai sensta, viskas tik blogyn. Kas prisiims tą atsakomybę-niekas?
O dar visai neseniai reke, kad tik dyzelis - issigelbejimas.... Reikia paremti milijardieriu verslus?
Juk tech apžiūros nepraeina tokie automobiliai, kurie teršia dvylika kartų daugiau už nustatytą normą ir jų gatvėse nelieka. Bent šitokių tai tikrai. Nereikia pūsti burbulo iš mažmožio. Geriau sakykite, kad ponams pabodo kamščiai ir nori kad Lietuvoje būtų kaip sovietmečiu vienas automobilis tūkstančiui gyventojų. Vadinkime dalykus tikrais vardais, o nesidangstykime po tarsi didele tarša. Automibilis ne dviratis ir teršia orą netgi naujas. Ir kuo daugiau automobilių- tuo tarša bus didesnė netgi jei visi naujutėliai važinės. Beje, naujutėliai irgi teršia ir kuro padegina nemenkai, kol nurieda bent 100 000 km. Tik tada tampa pats ekonomiškiausias, kai prisidirba detalės, sandariai prisitrina. Naujas yra naujas- nesusidirbę mazgai tarpusavyje. Ir nebūna jau tokie nekalti tie nauji.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų