REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektros skirstymo bendrovė AB „Lesto“ paskelbė viešąjį žiniasklaidos ir reklamos sklaidos planavimo bei informacijos viešinimo paslaugų pirkimą. Informacijos viešinimo paslaugoms žiniasklaidos ir kituose reklamos sklaidos kanaluose skiriamų lėšų dydis sudaro nuo 740 iki 950 tūkst. litų, o paslaugų teikėjui, pateikusiam ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, bus mokamas komisinis mokestis, apskaičiuojamas nuo viešinimo paslaugoms skirtų lėšų.

Elektros skirstymo bendrovė AB „Lesto“ paskelbė viešąjį žiniasklaidos ir reklamos sklaidos planavimo bei informacijos viešinimo paslaugų pirkimą. Informacijos viešinimo paslaugoms žiniasklaidos ir kituose reklamos sklaidos kanaluose skiriamų lėšų dydis sudaro nuo 740 iki 950 tūkst. litų, o paslaugų teikėjui, pateikusiam ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, bus mokamas komisinis mokestis, apskaičiuojamas nuo viešinimo paslaugoms skirtų lėšų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Už skirtas lėšas LESTO informuos klientus apie planinius elektros energijos tiekimo nutraukimus dėl tinklo rekonstrukcijų, tarifų ir kainų pokyčius, viešųjų pirkimų konkursus, naujas paslaugas ir klientų aptarnavimą, vykdomas rinkodaros akcijas, personalo paieškos konkursus ir kt. aktualiais klausimais.

REKLAMA

Šiuo metu vidutinis įvairių LESTO informacinių pranešimų kiekis per mėnesį klientams sudaro apie 180-200 vnt. Pirkimo sąlygose numatytas maksimalus skelbimų kiekis sudaro 250 vnt. per mėnesį, maksimalus informacinių akcijų ar kampanijų skaičius – 7 vnt. per metus.

LESTO aptarnauja daugiau nei 1,528 mln. privačių vartotojų ir daugiau nei 64,6 tūkst. komercinių klientų. Prievolė aktualiais klausimais informuoti vartotojus bendrovei numatyta ir teisės aktuose. Perkamos informacijos viešinimo paslaugos apima spaudos maketų parengimą ir publikavimą, televizijos, radijo transliacijų, lauko reklamos, interneto ir kt. informacinių pranešimų viešinimo ir reklamos kanalų planavimą, siekiant užtikrinti sklandų ir pastovų bendravimą su žiniasklaidos ir reklamos sklaidos įmonėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Pirkimo dalyvių pasiūlymai bus vertinami pagal ekonominio naudingumo metodiką, 40 proc. galutinio įvertinimo lems pasiūlyta kaina, o 60 proc. – ekspertų, vertinsiančių dalyvių atliktą užduotį, skirti balai. Pasirašius sutartį su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusia ir konkursą laimėjusia įmone, paslaugos bus perkamos ir lėšos naudojamos pagal poreikį. Sutartis įsigalios nuo jos pasirašymo dienos ir galios vienerius metus.

Su paskelbto konkurso sąlygomis paslaugų teikėjai gali susipažinti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

LESTO laikosi skaidrios komunikacijos principų ir jos viešinamos informacijos tikslas nėra komercinis. Bendrovė neperka užsakomųjų reklaminių publikacijų ar straipsnių žiniasklaidoje. Bendrovė publikuoja tik tą informaciją, kuri aktuali elektros vartotojams įmonės teikiamų paslaugų, socialinės atsakomybės, gyventojų pilietiškumo skatinimo atžvilgiais.

LESTO, keičiantis gyventojų įpročiams, savo iniciatyva ieško kitų būdų, kaip vartotojams pateikti aktualią informaciją individualiai, operatyviai ir efektyviai išnaudojant turimus išteklius – SMS žinutėmis ar elektroniniu paštu. Pateikę tikslius savo kontaktinius duomenis, klientai gali individualiai gauti LESTO pranešimus apie planuojamą laikiną elektros tiekimo sustabdymą dėl tinklo remonto darbų, apie teikiamas paslaugas, apie elektros energijos kainų pasikeitimus. Kontaktinius duomenis galima atnaujinti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt, klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba atvykus į bet kurį klientų aptarnavimo centrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų