Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
2 Chikagietis - uzknisai rasinet visur savo sapaliones, namie eik eteri teršt.
2 Pikasas - komentaras nera blog'as, del minciu gausos manau tau tiktu pastarasis...
Man keista kad nebuvo nei vieno skambucio is mobiliu telefonu is lektuvo
TĘSINYS
8. Stebina tai, kad Rusijos atsakingi pareigūnai ilgoką laiką neprileido Lenkijos atstovų prie tyrimo vietos. Net ir sudužusios lėktuvo liekanos yra Lenkijos nuosavybė. Ką dabar gali raminti aiškinimai, kad svarbios slaptos valstybinės ar karinės informacijos tokia gausi valdžios delegacija su savimi neturėjo? Kas gali tai užtikrinti?
9. Stebina ir tie keturių apsisukimų apie aerouostą liudininko aiškinimai, kaip ir sudėtingos susikalbėjimo galimybės su nusileidimo valdymo patalpos darbuotojais. Pasirodo, kad, priešingai nebu buvo teigta, pilotas gerai mokėjo rusų kalbą, tai ką gali reikšti tas skrydžio priėmimo vadovo pasakymas, kad suprasta buvo 50:50, kai būtinas 100-centinis aiškumas?
10. Keista, kad buvo atkakliai įtikinėjama, kad L.Kačinskis yra praeityje prie Tbilisio nurodinėjęs lakūnams, kaip jiems elgtis. Atseit, jis taip galėjo pasielgti ir šį kartą. Prezidentas V.Adamkus, kaip buvęs liudininkas, gan įtikinamai tokius gandus paneigė.
11. Jei tame "Severnyj" atsarginiame variante nebuvo šiuolaikinių nusileidimo koregavimo techninių galimybių, tai ar toks tapvalstybinės svarbos laineris galėjo ten leistis? Teiginiai, kad aerodromo dispečeris negali pareikšti, kad aerodromas priimti negali sunkiai suvokiamas. Jis taip negali pareikšti, manau, tik esant esant ekstremalioms sąlygoms, kai yra nustatyti rimti lėktuvo gedimai ar pan. Kiek supratau tokios situacijos nebuvo. Lėktuvas, kaip vis dar teigiama, buvo tvarkingas.
12. Ar galėjo jame išeiti iš rikiuotės aukščio matuoklis gal dar bus nustatyta. Jei jis staiga sugedo, tai būtina nustatyti to gedimo priežastis. Kaip ir tai, kodėl lėktuvas taip staigiai prarado reikiamą aukštį ir tapo gal net nevaldomas. Juk sukant į dešinę jis rėžėsi kairiuoju sparnu, tad tokia tikimybė labai didelė.
12. Kadangi lėktuvas, kaip nustatyta, leidosi pirmuoju bandymu, tai kodėl jis nukrypo nuo kurso ir jam teko daryti bet kuriuo atveju staigų nedideliame aukštyje posūkį, esantį už 150 (ar kiek daugiau) metrų nuo aerodromo tako vedamosios linijos.
13. Būtina nuosekliai ištirti buvusias oro sąlygas. Kodėl, kaip teigiama, jos staiga pablogėjo ir gan greitai pasitaisė? Ką įrodo neseni skrydžiai ir filmuoti kadrai po tuoj po katastrofos. Jei matomumas, kaip teigia liudininkai buvo visiškai kritęs ir nesiekė nei 40 metrų, tai kodėl buvo lakūnams pranešama apie 400 metrų matomumą. Gal kai ką padės atskleisti ir įrašai apie galimai keturius šūvius, besislapstantį operatorių ir keistas pasigirstančias komandas katastrofos vietoje.

Klausimų gali iškilti daug ir į visus juos teks tyrėjams atsakyti. Manau, kad atkakliai bus bandoma įrodyti, kad viską lėmė tik Lenkijos piloto "kelių sekundžių" klaida. Aukščiau išsakytos pastabos gal leidžia manyti, kad ne tik jos. O gal tai net nebuvo pagrindinis katastrofos faktorius?


TĘSINYS:
4.Didžiulė plotu ir žmonių gyventojų skaičiumi bei finansiškai normali šalis Lenkija turėjo surasti finansinių galimybių, kad šalies pilotas nr 1, nuolat skraidinantis svarbiausius šalies asmenis, galėtų skraidyti su šiuolaikiniu laineriu, kuris neturėtų galimybės įsisukti į žinomus šiam, katastrofą patyrusiam lėktuvo Tu-154 tipui tragiškus suktukus, turėtų pačia moderniausią įrangą net pačioms sudėtingiausioms sąlygoms ar aplinkybėms. Net ir tada, kai tektų automatiškai tupdyti lėktuvą iki pat 0 aukščio. Ankstesni būtent šio Tu-154M modelio lėktuvo gedimai ir jų analogų katastrofos turėjo būti rimtu įspėjamuoju signalu. Man tai primena Afrikos valstybių patirtį, kai praktiškai nurašymui tinkami sovietų gamybos lėktuvai buvo naudojami iki visiško nusidėvėjimo. Kartais net iki katastrofų.
5. Toks visos aukščiausios Lenkijos politinių ir karinių vadovų skridimas vienu reisu kelia taip pat tam tikrų abejonių. Prisiminkime, kad net koka kolos recepto keli saugotojai niekad vienu lėktuvu neskrenda. O čia juk skrido didžiulės Lenkijos šalies dabartinio elito atstovai.
6. Jei buvo iš anksto pranešta apie sudėtingas nusileidimo oro sąlygas Smolenske, tai vertėjo tiksliai išsiaiškinti galimas alternatyvas. Jei atsarginio tako techninis aprūpinimas ir pats to tako ilgis neatitiko lainerio reikalavimų, tai toks variantas gal net negalėjo būti siūlomas. Kaip dabar jau aiškėja, "Severnyj" aerodromas neturėjo šiuolaikinės automatinio nusileidimo sistemos, jo tako ilgis siekė tik 1,6 km, tad galėjo ir tai lemti tragišką baigtį.
7. Kadangi pulkininkas Kšištofas Parulskis, remdamasis „juodųjų dėžių“ įrašų šifruote, pranešė, kad Lenkijos vlastybinės delegacijos lėktuvo Tu-154M ekipažas, likus trims-penkioms sekundėms iki katastrofos jau žinojo, kad jos išvengti neliko galimybių, tai lėtuvo sparno susidūrimas su medžiu pilotui jau nebuvo netikėtumas. Paskutinius piloto dramatiškus žodžius mes gal dar sužinosime, tačiau jei jie buvo ištarti likus 500-900 metrų (skrendant 150-180mtr per sek grreičiu) iki katastrofos vietos, tai gerokai išplečia galimų versijų ratą ir sumažina piloto klaidos tikimybę.




Nemanau, kad reikia iš anksto atmesti bet kokią versiją apie galimas katastrofos priežastis. Remtis kiek senstelėjusiomis taisyklėmis, kaip tą daro atsargos pulkininkas Vytautas Eidukaitis, kažin ar tikslu. Verta įsiklausyti ir į buvusio LR oro pajėgų vado, atsargos pulkininko Zenono Vėgelevičiaus paaiškinimą, kad dabar sutekta daugiau teisių pilotų sprendimams. Apie visas žinomas ir vis išryškėjančias naujas aplinkybes verta diskutuoti, tačiau bet kokie pernelyg kategoriški teiginiai gali nuvesti klaidingu keliu.

PAMĄSTYKIME KARTU, KOKIOS GALĖJO BŪTI KATASTROFOS PRIEŽASTYS?

1.Lietuvos ir net Rusijos žiniasklaidos komentarų puslapiuose kuriamos "sąmokslo teorijos" nors ir nurodo kai kuriuos galimus motyvus, tačiau yra visiškai nepagrįstos konkrečiais faktais ir kol kas, manau, atmestinos. Sakyčiau, kad jos šiuo momentu netgi nėra naudingos, nes gali tik kiršinti tautas be reikiamo pagrindo. Žinoma, jei tolimesniai tyrimai parodys, kad yra naujų faktų, tai tada tikimybių ratas gali išsiplėsti.
2. Kalbėti apie "Katynės sindromą" mistine prasme taip pat nedaug prasmės. Tokiu atveju galima nusišnekėti iki likimo svarbą, atmetant bet kokius žmogiškuosius faktorius. Šis sindromas yra reikšmingas gal tik tuo, kad primeną 70 metų Lenkijos kariškių sunaikinimą Katynėje ir gali paskubinti Rusijos administraciją tiksliai įvertinti tos piktadarystės reikšmę bei nurodyti jos vykdytojus. Manau, kad net ir tokių dar gali būti išlikę.
3. Tad siūlau bandyti viską įvertinti per konkrečius žmogiškuosius faktorius, susijusius su katastrofos aplinkybėmis. Būsiu dėkingas, jei šiuos Pikasiuko apmąstymus kas nors papildys savo nuomone. To labiau, kad gaunama vis naujos informacijos iš įvairių šaltinių.
kiek rusai moka Balsui uz masine hipnoze?


Dar tokios slykscios antrastes nebuvo:

-atseit nusikaltelis sako, ad aukos zuti nuleme jo klaida!!

>>>>tuoj pat susikiste subinen BNS/rionobosti!

Kodel?

- todel, kad rusu propaganda dirba
pries Lenkija, Kremlin naudai
- ir uzmaskuoja Kremlin diversija,

-iviliojo Lenkijos Vyriausybine delegacija i spastus ir ja uzmuse!


Tai stop bruke burlioku propagandas "rio nobosti" ir klaidingai formave Lietuvos zmoniu pasamone!

Kai turesite ka pranesti ir Lenku, Vakaru spaudos- praneskite.
Rusijos FSB darbas, o ne pilotų klaida. Žopa
valatka zino kas kaltas-todel dar tyli
Ammm....šiaip jau kiti (DIDESNĮ AUTORITETĄ TURINTYS) naujienų portalai minėjo, jog kaltas yra nesusikalbėjimas tarp lenkų pilotų ir rusų.Abi pusės nesuprato kas ką sako,todėl ir įvyko tragedija.
O jeigu dar labiau įsigilinus į situaciją, tai kaltininkų dar niekas neatskleidė,tai aš tų Lenkijos pilotų,taip pat žuvusių katastrafoje, artimųjų vietoje paduočiau tokius Lietuvos portalus į teismą už šmeižtą nežinant nei vienos detalės.
Žemas lygis visame tame kas straipsnyje šviečia.Lengviausiai kaltinti žemiausio rango žmogų, kuris, žinoma, taip pat žuvęs.
GĖDA.
Iš nuogirdų rašote straipsnius, tai bent nedarykite savo išvadų kas kaltas kai net patys tyrėjai dar nežino.
neknyskit proto - kaltininkai jau po truputi aiskeja.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų