Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ir vėl... visi kalti, tik ne mes. Kalta vyriausybė, ministras. Nejuokinkim Europos. Iškelti lėktuvą ir viskas išaiškės.
Išlieka pagrindinis klausimas - kodėl buvo taip greitai nutrauktas pirmas paieškos etapas? Jei tai buvo suderinta su Oleku - jis privalo atsistatydinti nedelsiant.
Dabar šiek tiek pamąstymų. Iškart atsiprašau pilotų artimųjų ir visų kitų, jai pasirodys, kad mano prielaida yra klaidinga. Taigi:
Lėktuvas skrido labai žemai - jo negalėjo užfiksuoti radarai. Tai ir galėjo būti katastrofos priežastis - kokia nors aukštesnė banga galėjo kabinti kurį sparna, ir to pakaktų.
Jei lėktuvas skrįstų normaliai, pilotai greičiausiai turėtų laiko pasiruošti, kas leistų jiems išsigelbėti - juk An -2 sklando kaip sklandytuvas net sugedus varykliui. O dabar manau, kad ir antrasis pilotas liko viduje.
Likus visai nedaug laiko iki katastrofos pilotai buvo susisiekę su dispečerine ir apie jokius nesklandumus nepranešė. Tai, kad jie nespėjo pranešti SOS, patvirtina mano prielaidą dėl katastrofos priežasčių.
Tai tiek dėl to skrydžio virš bangų. Bet yra dar vienas neatsakytas klausimas - kodėl buvo atjungtas lėktuvo atsakyklis? Skrydis virš bangų ir atjungtas (išjungtas) atsakyklis gali reikšti, kad šie, kaip teigiama, patyrę pilotai nenorėjo, kad jų lėktuvas būtų matomas. Ar tik nebuvo tame lėktuve (jeigu buvo - tai ir dabar yra) kažkoks nelegalus krovinys, kuris galėjo būti iškrautas NE oro uoste? Juk An - 2 gali nusileisti (bei pakilti) bet kurioje didesnėje aikštelėje miške ar laukuose.
Atsakymą į tai sužinosime tik iškėlus lėktuvą iš jūros dugno.
Žinoma, visa tai nepateisina paieškos darbų spragų.
Dar kartą atsiprašau, jei aš ką nors įskaudinau savo prielaidomis.
Neverskit savo klaidu Svedams... Palauksim garso irashu is Palangos oro uosto... :) BYLA bus baigta greitai po tu irashu :)
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų