Rašyti komentarą...
        
 
    Nuoroda nukopijuota
    × Pranešti klaidą                 
 
                                    prie ko čia brėžneviniai laikai -- juk nieko nėra amžino viskas dėvisi ---tada nebuvo tokiu sunkesvorių mašinų buvo paskaičiuota pagal ta laikmetį o dabar atomašinos sveria 30tonų dar pridėkite krovinį tai ne tik tiltams pavojus bet it gatvėms ,magistraliniams keliams  valdantieji turi dirbti kaip pridera o neužsiiminėti nesąmonėm gėjais, vienodų lyčių ir pan. klausymais ,,o žiūrėti ir tvarkyti Lietuvos ūkį
                    
    
  
                                    o ka mums bl*et eiliniams skaitytojams daryt? Pašikt ir šūdu suklijuot atsiradusius plyšius?
                    
    
  
                                    Beveik nėščias...
                    
    
  
                                    Net pastatai turi savo priežiūros žurnalus. O pavojingi objektai - tiltai, ar turi?
                    
    
  
                                    Dabar gi prioritetas miskinio tiltui padaryt 8 eiles kai pati autostrada 4... 
                    
    
  
                                     bus palikta kitai vyriausybei ----, o galimai suvers kaltę rusijai paradoksas
                    
    
  
                                    Ten gi žadėjo kad tuoj remontas bus. Tai Šimašius eilinį karta melavo? Pinigai gatvių siaurinimui nuėjo, tiltui neliko.
                    
    
  
                                    Per šį tilta Vilnius Tech gelžbetoniniu konstrukciju katedros darbuotojai jau 10 metu nevevažinėja, žino - nesaugu. Bet gali ir nesugriūti tas tiltas. Juk ir Kėdainiuose ilgai nesugriuvo. Dėl visa ko pasimelskite prieš važiuodami ir varykit
                    
    
   @Ai, nieko čia naujo
                 Ash nuo gimimo tuo tiltu nevažinėju, net nežinau kur ans yr
                    
    
   
  
  
  
  
  
 
Laukia dar viena Kėdainių tilto istorija? Beveik avarinis yra ir Vilniaus Valakampių tiltas