REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Irma Janauskaitė, LRT televizijos naujienų tarnyba, LRT.lt

Vėl grįžtama prie idėjos riboti į Lietuvą įvažiuojančių vilkikų bakuose esantį degalų kiekį. Anot premjero, dėl tokios kontrabandos prarandami dideli pinigai galėtų būti panaudoti pensijoms kompensuoti.

REKLAMA
REKLAMA

Bakuose įvežamo dyzelino klausimas svarstytas ir pernai, ir užpernai. Prekiautojų nafta atstovas tada aiškino, kad būtent tai galėtų sumažinti degalų šešėlį, nes vilkikai esą kerta sieną ir be krovinio vien tam, kad atsivežtų degalų.

REKLAMA

„Nustatyta netgi pagal atskiras dienas, kada kirto sunkusis transportas Lietuvos sieną įvažiuojant iš Baltarusijos arba Kaliningrado srities. Tai yra stulbinančiai skaičiai ir stulbinančiai finansiniai praradimai, – teigia premjeras Algirdas Butkevičius. – Buvo pateikta informacija apie Lietuvos transporto priemones. Jos dažniausiai važiuodavo su kiekiais, kurie viršija netgi 1 tūkst. litrų dyzelino“.

Vežėjų interesus ginanti „Linava“ – prieš ribojimą, nes taip esą lietuviai prarastų galimybę nusipirkti pigesnių degalų ir konkuruoti su rusais ar baltarusiais.

Kiek degalų gali būti transporto, kai šis kerta sieną, bake yra nustačiusi Lenkija. Ji, Rusija ir Baltarusija sutarusios, kad sunkiasvorių transporto priemonių bakuose gali būti ne daugiau kaip 200 litrų, autobusų bakuose – ne daugiau kaip 600 litrų degalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų