REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Ketvirtadienį, rugsėjo 13 d. prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ buvo paskelbti šių metų klasikinių automobilių konkurso „Classic Car Contest“ nugalėtojai. Susumavus naujienų portalo skaitytojų, prekybos centro lankytojų ir kompetentingos komisijos narių balsus bendroje įskaitoje triumfavo elegantiškasis 1973 m. „Jaguar E-Type“. Šis automobilis pelnė ir prekybos centro lankytojų simpatijas, o internete balsavę žmonės daugiausiai balų skyrė 1930-ųjų „Ford Model A“.

REKLAMA
REKLAMA

 

Klasikinių automobilių konkurso nugalėtojų apdovanojimai (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)1973 m. „Jaguar E-Type“ savininkas Almantas Tumas su sūnumi (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)

REKLAMA

Automobilio savininkas Almantas Tumas greta „Jaguar“ taip pat laiko ir sportinį „Aston Martin Vanquish“ kupė. „E-Type“ modelis, anot pašnekovo, buvo seniai suplanuotas pirkinys. Automobilio ieškoma buvo labai ilgai, o kuomet pagaliau pavyko jį įsigyti buvo imtasi restauravimo. Nors restauravimo ėmėsi net trys specialistų komandos, automobilio savininkas pasakojo taip pat pridėjęs savo rankas visose srityse.

Klasikinių automobilių konkurso finalininkai (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)Klasikinių automobilių konkurso finalininkai (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)

„Dariau viską – nuo pradžios iki galo. Kuomet buvo restauruojamas automobilis, pats taip pat dalyvavau. Nebuvo taip, kad ėmiau iš seifo ar banko sąskaitos pinigus ir mokėjau žmonėms, kurie darbus atliko už mane. Projektą pavyko baigti per aštuonis mėnesius, taigi fantastiškai greitai, bet dirbome kone kiekvieną dieną ir įdėjome labai daug darbo“, ‒ komentavo A. Tumas.

REKLAMA
REKLAMA

Klasikinių automobilių konkurso finalininkai (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)Klasikinių automobilių konkurso finalininkai (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)

A. Tumas prasitarė, kad kitas projektas galėtų būti išskirtinis „Mercedes-Benz“ markės automobilis. Nors vyras kol kas linkęs būti atsargus ir naudoja tokias frazes kaip „gali būti“, jau dabar aišku, kad modelis, į kurį jis žvalgosi yra šeštojo ar septintojo dešimtmečio SL rodsterį. Jei automobilį jam pavyktų rasti pakankamai greitai, žinant komandos restauravimo tempus gali nutikti taip, kad naujasis pirkinys kitais metais vyksiančiame konkurse pateks tarp rimčiausių pretendentų į aukščiausią apdovanojimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Klasikinių automobilių konkurso finalininkai (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)Klasikinių automobilių konkurso finalininkai (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)

Trečios kartos „Jaguar E-Type“ kupė modelis finaliniame konkurso etape varžėsi su septyniais geriausiais šių metų konkurso automobiliais. Kaip pažymėjo konkursą organizavusio „Classic Car Club Lietuva“ vadovas Mantas Juočeris, įnirtinga kova iki paskutinės akimirkos vyko tarp minėto „Jaguar“ kupė, „Packard 333 Limousine“ (1925 m.), 1930-ųjų „Ford Model A“ ir „Austin Healey 3000“ kabrioleto (1967 m.) Pergalę trečios kartos „E-Type“ kupė pelnė kone nepriekaištinga restauravimo kokybė.

REKLAMA

„Ford Model A“ (1930 m.) (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)„Ford Model A“ (1930 m.) (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)

Šių metų konkurso finalininkų vertinimo komisijos nariai buvo Lietuvos automobilių muziejaus atstovas Alfredas Eitutis, Energetikos ir technikos muziejaus automobilių ekspozicijos vadovas Ričardas Žičkus, „Modena Motors“, „Maserati“ atstovo Baltijos šalyse darbuotojas Tomas Šimis, „Classic Car Club Lietuva“ narys Mantas Juočeris ir konkursą rėmusios kompanijos „Laisvalaikiodovanos.lt“ atstovas Aurimas Mažylis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų