Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
magistraleje kur greitis didziausias - avariju maziau nei kaimo zvyrkeliuose kur vazineja girti bernai.
Tam kuris mokosi iš Amerikos. Paskaityk kada nors Orwelo "1984".
Kaip rodo Lietuvos patirtis - visi šie "sugriežtinimai" ir valdininkų veiksmai tik didina avarijų ir aukų skaičių. Šiek tiek pasekite avarijų statistiką Lietuvoje.
Anglijoje susibūrusi visuomeninė grupė "Už teisingą greitį" po kelių metų pastangų pagaliau privertė policiją paviešinti avarijų priežasčių statistiką. I-oje vietoje - neatidumas ..., 11-oje vietoje - greičio viršijimas - <4% autoįvykių. Radaro pastatymas kelyje autoįvykių kiekį toje vietoje padidina 80%.
Vyriausybės strateginio planavimo komitetas rado priežastį papildyti savo ir kitų kyšininkų kišenes.
Tie radarai greitai atsipirks. Pas mus gi baudos - kosmines.
Nekišk čia savo garbinamos Amerikos. Mūsų sąlygomis tai virstų tikra policijos despotija. Visų pirma, reikia visur padidinti leidžiamus greičius. Jie dabar nepateisinamai maži. Maždaug eismas projektuojams pradedantiesiems vairuotojams ar žmonėms su kai kuriomis negalėmis. Dabar dažnai kelias puikiausias, keli pėstieji per dieną, o traktuojamas kaip gatvė su 50 km/val. Nesamonė. Ne miestuose išviso reiktų panaikinti greičio ribojimą, nes judėjimo laisvė yra prigimtinė. Kritikams atsakysiu, kad nebūtina lėkti nesaugiu greičiu. O važiuojant drebėti dėl kelių viršytų kilometrų yra papildoma žala sveikatai. Greičio ribojimas naudingas finansiškai tik policijos sistemai pirmiausia asmeninio pasipelnymo tikslais. O tie, kurie tas taisykles nustato (keli žmonės) turi neformalių galių jų nesilaikyti. Žmogus, kuris važiuodamas norės užsimušti, taip ir padarys, nekreipdamas dėmesio į bet kokias taisykles. O dirbtiniai neracionalūs suvaržymai apsunkina didžiosios vairuotojų dalies veiksmus, kurie šiaip jau turi saugaus sau greičio pojūtį. Už laisvą judėjimą keliuose!
Nekišk čia savo garbinamos Amerikos. Mūsų sąlygomis tai virstų tikra policijos despotija. Visų pirma, reikia visur padidinti leidžiamus greičius. Jie dabar nepateisinamai maži. Maždaug eismas projektuojams pradedantiesiems vairuotojams ar žmonėms su kai kuriomis negalėmis. Dabar dažnai kelias puikiausias, keli pėstieji per dieną, o traktuojamas kaip gatvė su 50 km/val. Nesamonė. Ne miestuose išviso reiktų panaikinti greičio ribojimą, nes judėjimo laisvė yra prigimtinė. Kritikams atsakysiu, kad nebūtina lėkti nesaugiu greičiu. O važiuojant drebėti dėl kelių viršytų kilometrų yra papildoma žala sveikatai. Greičio ribojimas naudingas finansiškai tik policijos sistemai pirmiausia asmeninio pasipelnymo tikslais. O tie, kurie tas taisykles nustato (keli žmonės) turi neformalių galių jų nesilaikyti. Žmogus, kuris važiuodamas norės užsimušti, taip ir padarys, nekreipdamas dėmesio į bet kokias taisykles. O dirbtiniai neracionalūs suvaržymai apsunkina didžiosios vairuotojų dalies veiksmus, kurie šiaip jau turi saugaus sau greičio pojūtį. Už laisvą judėjimą keliuose!
cia kulturos, o ne greicio klausimas. uzmusti zmogu galima ir 50 km/h greiciu. kad butu tokie aparatai, kurie priverstu mandagiai ir paslaugiai vairuoti, ispinduliuotu atsakomybes...
Gal visi galvoja, kad radarai pastatyti kažkur keliuose išspręs problemą? Gal pastatys ant kiekvieno kelelio, kaime ir t.t. Nežinot kas darosi visur. Paprasčiausiai prigėrusiems tautiečiams ir džigitams į viską nusispjauti. Ar manote, kad dabar baudos mažos? Bet vistiek džigitams nusispjauti. Galų gale Lietuvoje turi būti tesingumas, o ne dvigubi standartai. Pažiūri teliką, laikraščius paskaito - Šustauskas važiavo girtas, bėgo nuo policijos, vertėsi, apgadino kitą mašiną, avarinė situaciją sukėlė - nu ir ką - teismas grąžino teises už simbolinę kainą. Kitas pareigūnas pažeidžia įstatymus - jam pasirodo galima pažeidinėti, kitas prišaudo žvėrių ir vėl viskas jam nuplaukia. Taip Lietuvos žmoneliai susidaro nebaudžiamumo įvaizdį, laksto kaip bepročiai, girti važinėjasi ir t.t. Už važiavimą girtiem - turi būti drastiškos priemonės visiems nežiūrint į rangus ir t.t.
Avaringumui sumazinti reikia ne kilnojamu, o stacionariu. Tuomet, avaringose vietose pastacius, visi vairuotojai vaziuotu tvarkingai. Kilnojami reikalingi surinkti baudas, o ne mazinti avaringumui.


Susijusios diskusijos Banga forume




Skaitomiausios naujienos




Į viršų