Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Dėl greitųjų autobusų sutinku. Bet tramvajai ką žinau.
Visų žiniai turiu garbę ir malonumą pranešti kad Niujorke ir dar keliuose JAV miestuose bus atnaujinamas tramvajus, nors anksčiau jau buvo panaikintas. Nurodomi du privalumai: 1) talpūs vagonai, sukabinami po 2-3 ir 2) antžeminis tramvajaus nutiesimas beveik 100 kartų pigesnis nei underground.
O apie straigtasparnius nenori pasvajot?
Iš Aleksoto galo pabandom nuvažiuot su viešu trasnportu pvz. į Šilainius, Mega arba į Savanorių pr. pradžią. Automobiliu, per Viabaltiką - 16-20 minučių. Viešuoju transportu - apie 1-1,5 valandos su persėdimais, laukimais ir vaikščiojimais iki stotelių. Gal pencininkams tai norma, dirbančiam ir uždirbančiam žmogui tas jūsų peršamas viešassis transportas yra totali nesamonė.
Iš karto reikia svarstyti metro statybą, o nesvaičioti apie tramvajus kokius tai. Beje, ne opcijos, o pasirinkimai (kalbėkim lietuviškai).
Pas mus portugalijoj vistiek geriau negu Kaune ir tiek
@BMV vairuotojas Taigi faktas, viso LT kaimo bachūrai su BMW slyvom sulėkę, kastetas bardačioke, byta bagažinėj. Kebabinėse dirba, lavašus pyzdina ir patys kebabą raito, gyvena kaip vierchai!
@. Cia labai taikliai apie Kauna papasakojai ;)
kol Kaune svarstoma kaip gerinti piliečiams paslaugas, Vilniuje miegama ir tęsiama Šimašiaus valdymo politika
Buvo Lietuvoje mikriukai ir gan gerai buvo. Panaikino, nes "skraidė", stojo ne vietose, žodžiu buvo pavojingi... O kai "skraidys" autobusai, stos kur papuola, tai jau bus gerai? Mikriukai būtų gerai, bet ne autobusai.. Apie tramvajus dar anksti galvot, žinant mūsų statybų terminus. Vilniaus stadionas tebestatomas jau apie 35+ metai, vėl sustojo...
@. visiškai pritariu, mikriukai buvo išties geras ir patogus sprendimas, plius nekainuotų daug. be reikalo juos sunakino.
@. Mikriukai buvo idealus sprendimas. Žmonės dirbo atsakingai, turėjo savo maršrutą, stengėsi, kad klientai grįžtų. Važiuodavau kas dien tuo paqčiu laiku iį universitetą, tai vairuotojas stodavo net rankos nepakėlus, privažiuodavo prie pat!!! Pinigus atiduodavau išlipdamas, kad nebūtų probemų persiunčiant iš mikriuko galo. Uždarė, užbanino. Ar tai gerai?
Vasiuki...
Jei tramvajus,tai bėgių tiesti asfaltą ardyti ir pasaka begalo,tik autobusai,o ne tramvajai,kažkam du galva negerai
@Vika Tam kad tramvajus neuimtų gatvių nei šaligatvių erdvės, ir kad "asfalto ardyti nereiktų, o ir kad statyba pigiau atsieitų - reikia Niujorko arba Tokijo pavyzdžiu - statyti viršžeminį tramvajų -
tokie kursuoja būdami iškelti arba pakabinti ant aukštų kolonų, paaukštintos būna ir keleivių įlaipinimo bei išlaipinimo platformos.

Tam kad kainuotų minimaliai ir pati bazė - ir statybos darbai, būtina skelbti tarptautinį konkursą, kur rangovui būtų pagrindinis reikalavimas - minimali 5 metų patirtis būtent tokio tipo projektų realizavime.

Tokiu būdu - atkristų visos lietuviškos "Šaraškino kontoros" iki šiol sėkmingai už atkatus laimėdavusius įvairius valstybės konkursus dešimteriopomis kainomis.

Pvz. Lenkija savo šalyje prieš tiesiant naujas automagistrales, paskelbė tarptautinį konkursą, atvykę dalyvavo ir laimėjo kinai - jie vėliau laikų ir kokybiškai tas magistralės ir nutiesė. O konkurse kinai pasiūlė kainą - keturis kartus mažesnę negu minimaliai paprašė pačių lenkų "Šaraškinai".
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų