Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
"babaj" kaip visada daugiausia nusimano apie viska ir apie viska turi savo itin kompetetinga nuomone.
tavo teorija idomi, tik kad rugpjucio men. atostogu metas oro trafikas didziausias,didesne katastrofu tikimybe

Aviacijos katastrofomis domiuosi labai senai.Teko dirbti jaunysteje aviacijos mechaniku.Niekaip negaliu suprasti,kodel visais laikais rugpiucio-rugsejo menesiais padaugedavo aviakatastrofu.Atsipalaiduoja zmones eksploatuojantys lektuvus,ar karsciai oru kazkaip ytakoja viska.
Ziema salto oro tankumas didesnis,o kadangi sis parametras turi didele reiksme skrendanciam lektuvui(didejant tankumui,dideja sparnu keliamoji jega),tai gal priesingai,esant karstiems orams,oro tankumas mazesnis,sparno keliamoji jega mazesne,tai atsiliepia skrydzio parametrams,saugumui?
15 gal ir ne daug, bet ne visos transport priemones kurioms 15 metu ne daug nesuluzta nesugesta ir kitaip nenustoja veikti.

tikrinti reikia kruopsciai.

"Ispanijos žiniasklaida sako, kad pilotas buvo pranešęs apie temperatūros matuoklio gedimus, tačiau buvo manoma, kad visi trikdžiai - sutvarkyti. "
ziauru, kas atsitiko. uzjauciu tuos zmones, netekusiu artimuju. dabar bijosiu skraidyti lektuvais, o skraidyti tenka ne viena karta per metus... manau teks iki lietuvos peskom eiti, kad nenukrisciau..
15 metų lėktuvui yra labai nedaug, žmogau. Čia tau ne lengvieji automobiliai, kuriuos tokio amžiaus į metalo laužą kišt reikia.
15 metu senumo lektuvas. laikas buvo nurasyti, o ne techikinius is naujo uzrasineti.

REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų