Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
ar dar mažai visokių neužbaigtų statinių bei projektų????????
Tai yra UTOPINE,"niu-vasiuku"{kas nezino,kas yra niu-vasiukai,tegu perskaito Ilfo irPetrovo "12 kedziu")lygio fantasmagorine ideja!!!Tokios pacios kalbos,kaip apie Vilniaus ir Kauno "dvipoli" arba,kadaise pletota Siauliu Nasos erdvelaiviu kosmodromo ideja!!Uztenka vien pamatyti "valdovu rumus",pasidometi ju statybu istorija,ir bus aisku,kas per "projektas" Vilniaus metro!As Vilniu nuo aerouosto iki Santariskiu nakti pervaziuoju per 15 minuciu,o nuo Pilaites ikiNaujosios Vilnios-per 18! Tai ka,atsiprasant,tokiam KAIME veiks metro??? Jo greitis tikriausiai butu apie 30 km per valanda,o atstumas tarp stoteliu-300 metru???:-]]]
Paziurekit i Valdovu rumus, i nacionalini stadiona ir kitus Lietuvos didziuosius projektus, ir jus suprasit ar mums reikia to metro.
viskas čia tvarkoje tik va reiktų pateikti skaičiavimus kiek kainuos vienkartinis bilietas, kiek kainuos mėnesinis bilietas ir t.t. Mano labai paviršutiniškais skaičiavimais jei viskas eina pagal planą t.y. statybose nevagiama ir statybos neišbrangsta kaip kad "Korupcijos rūmai" šalia gedimino kalno, mėnesinio bileto kainoje vien tik atsipirkimo dedamoji bus 55Lt., bet kaip žinia šviesių Zuoko minčių neužteks išjudinti sausakimšą metro sąstatą, tad reikės elektors, kažkas turės plauti pridergtus vagonus ir t.t. ir t.t. Tad kiek kainuos mėnesinis bilietas eiliniam vilniaus gyventojui? Gal nuo ir pradėkim a?
Norint, kad zmones persestu i viesaji transporta, reikia apmokestinti ivaziavima i miesta, irengti aiksteles/garazus priemiestyje, padidinti vaziuojancio viesojo transporto kieki ir sumazinti jo kaina. Tik komleksiskai keiciant, galima pritraukti vartotojus, manau vartojimas padidetu iki 80%, like 20% moketu uz ivaziavima.
baigtų pagaliau kalbėt ir pradėtų dirbt. Nuo kalbų dar niekas napasistatė... tokie kamščiai - į centrą nevažiuoju tik dėl to,kad nėr kur pastatyt mašinos, o jei randi vietelę, tai sumoki kaip už II-us pietus restorane... su autob. ar troleibusu važiuoti- tai šalti ar lydytis sustojime... būkit žmonės, galvokit apie Vilnių kaip europinę sostinę ir ryžkitės pagaliau metro statybai. Suprantu, kad valdininkams ir taip gerai - jie už sėdėjimą pinigus gauna, bet mes, miestelėnai turėtume kaip nors išreikšti savo poreikius ir priversti juos dirbti vilniečių naudai - tegul judina subines: skaičiuoja ir matuoja - čia jums ne "Europos kultūros sostinė" - lengvai nepasipinigausit....
"Vilnius sparčiai plečiasi, daug miesto gyventojų kraustosi į užmiestį ir važinėja nuosavu automobiliu." - problema uzsienyje sprendziama paprastai - salia galiniu metro/tramvajaus stoteliu pastatomas daugiaaukstis garazas, ir komplektas "stovejimo kaina+transporto bilietas" pardavinejamas su nuolaida.
Petriuk, nebūk toks kategoriškas. Aš manau, kad sugrįžtų.
negris zmones i viesaji transporta, nereikia sneket nesamoniu. Niekam neidomu ar tai bus metro, ar troleibusas. Vienintelis budas priversti grizti - smarkiai apmokestinti ivaziavima i centra ir stovejima jame. Bet tai butu labai nepopuliarus sprendimas ir musu politikai jam niekad nepasirys.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų