• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Departamentas informuoja, kad Departamento direktoriaus 2010-10-01 įsakymu Nr. V-100 panaikintas UAB „Star Holidays“ pažymėjimo, patvirtinančio, kad įmonė atitinka kelionės organizatoriui keliamus reikalavimus ir gali teikti kelionių organizavimo paslaugas Nr. 009621, galiojimas.

REKLAMA
REKLAMA

Pažymėjimas panaikintas gavus oficialią UAB „Star Holidays“ informaciją apie priimtą akcininkų sprendimą dėl kreipimosi į Vilniaus apygardos teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.

REKLAMA

Departamentas informuoja visus UAB „Star Holidays“ TURISTUS, kad jeigu prašymus dėl kompensacijų ar nuostolių atlyginimo (toliau – Prašymas) Jūs jau pateikėte agentūroms arba UAB „Star Holidays“ iki spalio 1 d. (imtinai), pakartotinai jų teikti Departamentui nereikia.

Turistai, kurie dar nepateikė Prašymų, juos turi pateikti per agentūrą, kurioje įsigijo UAB „Star Holidays“ kelionę, kaip įmanoma greičiau. Prie Prašymo turi būti pridėti jame nurodytų dokumentų originalus.

REKLAMA
REKLAMA

KELIONIŲ AGENTAI, kurie gavo turistų Prašymus ir iki spalio 1 d. (imtinai), juos pateikė UAB „Star Holidays“, pakartotinai Prašymų Departamentui neteikia. O tie kelionių agentai, kurie dar nepateikė Prašymų UAB „Star Holidays“, juos, pradedant spalio 2 d., pateikia Departamentui registruotu paštu arba per kurjerį.

Siekdami, kad kompensacijos turistams dėl patirtų nuostolių būtų išmokamos per kuo trumpesnį terminą, prašome kelionių agentus, dar nepateiktus turistų Prašymus, atsiųsti Departamentui iki spalio 18 d.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Departamentas raštiškai pavedė UAB „Star Holidays“ turimus Prašymus iš agentūrų ir turistų oficialiai perduoti Departamentui ne vėliau kaip iki spalio 6 d. 17 val.

Departamentas prašo visus UAB „Star Holidays“ kelionių agentus geranoriškai suteikti informaciją turistams dėl teisingo dokumentų užpildymo bei pasirūpinti, kad apie nukentėjusių turistų pretenzijų pateikimo tvarką būtų informuoti visi UAB „Star Holidays“ keliones įsigiję turistai.

REKLAMA

Departamentas, perėmęs turistų pretenzijas iš UAB „Star Holidays“ ir iš kelionių agentūrų, inicijuos turistų patirtų išlaidų kompensavimo procedūrą iš kelionės organizatoriaus turimo prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo. Visi turistų Prašymai bus tenkinami bei draudimo lėšos paskirstomos proporcingai pareikštų reikalavimų dydžiui, nepriklausomai nuo prašymo dėl kompensacijos pateikimo datos.

Apie galimus kompensacijų mokėjimo terminus bei dydį Departamentas informuos tik gavęs pilną informaciją apie nukentėjusių turistų nuostolius.

Rekomenduojama prašymo forma pateikiama Departamento puslapyje www.tourism.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų