Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Žmonės, į kokią 10-15 metų mašiną pilama pusiau sintetinė alyva? O yra ir dar viena problema. Jei bėga per kraštus, laikas keisti automobilį. Senatvė. Juk vyrai su prostatos bėdomis pas panas jau neina. Kalbėkime apie automobilius, o ne apie lavonus...
Ryckelai, seniai seniai savo masiniukui buvau sintetikos pripyles, daugiau taip nedariau, su pusiau mineralka ne lasas neisbega o su sintetika pradeda leisti, taip kad zaidimai ci. O jei gamintojas raso kad uztenka pusiau sintetikos, tai reiskia uztenka, ypac snekant apie 10-15 metu senumo masinas
Na, faktas, kad žiemai ruoštis vis tiek reikia.
straipsnyje pamineta jog rekomenduojama ziema i senus auto pilti sintetinius tepalus, tai visiska nesamone, idomu kas ten toks rekomendavo, sintetiniai tepalai yra labai skysti o variklis senas yra jau susidevejes tai kai uzpilsit toliam varikliui tokios alyvos ilgai nepavazinesit, nes susidevejusiame variklyje tarp veikianciu detaliu yra atsirade didesni tarpeliai , tai tokia alyva neuztikrins gero tepimo, nes tepalas bus per skystas ir jis neuzsilaiko tarp tu veikianciu detaliu, ir dar plius del to kad jis yra labai skystas jis gali prasisunkti pro ivairius senus riebokslius(tarpnes) ir variklis bus visas apsitepalaves, senam varikliui pilti tik mineralinius arba pusiau sintetinius
Oi nezinau nezinau. Mano Pasate zvake mirus dar pavasari buvo. Nieko nejauciau. Dirbo lygiai lygiai, tik rudeni kurtis pradejo ne is puses sukio o po keliu sukiu.
"Važinėjantys dyzeliniais automobiliais prieš šalčius turėtų patikrinti kaitinimo žvakes. Kol nespaudžia šalčiai galima net nepastebėti, kad neveikia net kelios kaitinimo žvakės."

ar tas patarejas bent mate dyzeli, kuriame pasildymo zvake neveikia? matyt kad nemate, nes kai visa masina kratosi del netolygaus cilindru suveikimo, tai tik blondine gali to nepastebeti.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų