REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Google“ įkūrėjai Sergejus Brinas ir Larry Page‘as atskleidė visą tiesą apie tai, ar pinigai gali padarytą žmogų laimingą, ir apie tai, kodėl kai kurios kompanijos žlunga. Štai gyvenimo taisyklės, kuriomis vadovaujasi „Google“ įkūrėjai:

„Google“ įkūrėjai Sergejus Brinas ir Larry Page‘as atskleidė visą tiesą apie tai, ar pinigai gali padarytą žmogų laimingą, ir apie tai, kodėl kai kurios kompanijos žlunga. Štai gyvenimo taisyklės, kuriomis vadovaujasi „Google“ įkūrėjai:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Vos tik atsiranda per daug taisyklių, inovacijos išnyksta

- Spręsti dideles problemas lengviau, nei mažas

- Svarbu nepervertinti idėjos reikšmės. Aš žinau, kaip tai romantiška, kai turi puikią idėją... Tačiau reikalas tame, kad sugalvoti – mažiausiai svarbi kažko didžio sukūrimo dalis

REKLAMA

- Štai visada sako, kad neva už pinigus laimės nenusipirksi. Tačiau kažkur giliai viduje manyje visada sėdėjo mintis, kad didžiuliai pinigai visgi pajėgūs atnešti dalelę laimės. Iš tiesų tai nėra taip

- Kuo dažniau bandai ir suklysti, tuo daugiau šansų turi aptikti kažką vertingo

- Mes neturime visą laiką būti tokie patys, atsigrežinėti atgal ir liūdnai tarti: „Et, aš svajoju, kad viskas išliktų, kaip anksčiau“

- Patirtis – tai privalumas, bet kartais ji gali tapti trukdžiu

- Internetas tapo didis dėl to, kad jis atviras visiems, nebuvo kompanijos, kuri jį kontroliavo

- Mes norime, kad „Google“ taptų trečiąja jūsų smegenų dalimi

- Daugelis laiku mane naiviu... bet aš nebūčiau sukūręs paieškos sistemos 1998 metais, jeigu nebūčiau optimistas

REKLAMA
REKLAMA

- Tegul geriau konkurentai galvoja, kad mes pasimetę, negu žinos mūsų planus

- Vadovauti tokiais kompanijai – visada didelis stresas. Bet aš sportuoju

- Kai kompanija išaugs nuo 10 žmonių iki šimto, tu nustosi žinojęs visus darbuotojus pagal vardą. Po to jau galima ramiai didinti personalo skaičių

- Kad padarytum kažką svarbaus, reikia nugalėti žlugimo baimę

- Bet koks produktas 10 proc. atvejų gali tapti problema, tačiau kokia, nuspėti neįmanoma

- Visada duokite daugiau, nei buvo laukiama

- Jeigu mes viską darytume dėl pinigų, jau seniai būtume pardavę kompaniją ir ilsėtumėmės paplūdimyje

- Kompanijos žlunga todėl, kad jos daro neteisingus dalykus, arba joms stinga ambicingumo, bet ne dėl teisminių ieškinių ar konkurencijos

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų