REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau esame rašę apie tai, kur reikėtų ieškoti viešbučio, kaip savarankiškai rezervuoti viešbutį Makaliaus.lt sistemoje, o dabar priminsime, į ką reikėtų atkreipti dėmesį, renkantis nakvynės vietą.

REKLAMA
REKLAMA

Atsispausdinkite ir turėkite viešbučio užsakymo patvirtinimą;

Nepatingėkite ir perskaitykite viešbučio užsakymo sąlygas ir reikalavimus, įsidėmėkite terminus.

Įsitikinkite, kad viską suprantate, jei kažko nesuprantate, pasistenkite juos išsiaiškinti;

Užsakant internetu, savo mokėjimo kortelės duomenis pateikite tik saugiame tinklapyje ir nesakykite niekam savo mokėjimo kortelės PIN kodo;

REKLAMA

Užsirašykite iki kada galite atšaukti viešbučio kambario rezervaciją, kitu atveju viešbutis jums gali nebegražinti sumokėtos sumos ir/ar pritaikyti baudą;Jeigu turite ypatingų pageidavimų, pvz. dėl vaizdo pro viešbučio langą, pasirūpinkite, kad pastarieji būtų įrašyti užsakymo formoje ar paslaugų teikimo sutartyje;

Atidžiai rinkitės maitinimo tipą: BB – pusryčiai, HB – pusryčiai ir vakarienė, AI – pilnas  maitinimas, RO – be maitinimo. Daugiau apie maitinimo tipus rasite čia.

Atkreipkite dėmesį į atvykimo ir išvykimo datas, įsiregistravimo ir išsiregistravimo laiką – jei įsiregistruosite anksčiau ar išsiregistruosite vėliau nustatyto laiko, viešbutis gali pritaikyti papildomą mokestį.

REKLAMA
REKLAMA

Informuokite atsakingą viešbučio darbuotoją, jei ketinate atvykti vėliau.Beveik visi viešbučių kambariuose esantys mini-barai yra mokami. Viešbutis privalo pateikti mini-baro įkainius, tačiau pasitaiko, kad kainyno nebūna. Kreipkitės šiuo klausimu į viešbučio administraciją, kuri informuos, ar mini-baras yra mokamas, ar ne.

Jei kyla nesklandumų:

Iškilus nesklandumams, nedelsdami kreipkitės į viešbučio administraciją, – jeigu ši negali ar nenori padėti, išdėstykite savo skundą raštu.Jei vis tiek negausite jokios naudos, susisiekite su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba - nemokamas tel. 8 800 00008 arba tel. 8 5 262 6760 ar Europos vartotojų centru +370 5 2650368 .Saugokite svarbią informaciją – viešbučio užsakymo patvirtinimus, kvitus, garantijas, mokėjimą patvirtinančius dokumentus, laiškus, nuotraukas, pokalbių datas ir pavardes žmonių, su kuriais kalbėjote – tai pravers ginant savo teises.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų