Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
noretum, kad butu nereikalinga. deja, bet jie zinojo, kad jos dar prisireiks. o jus pagyvenkit dar savo roziniam sapne, nes pabudimas jums yra nereikalingas ir "ne silpnu nervu zmonems". kaip tam matricos filme - jei pasirenki raudona, kelio atgal nebera. bet didziajai daliai zmoniu geriau rinktis melyna - nes gyvenimiska realybe truputi per baisi.
ruselis galejo valdyt pasauli buvo labai dauk protingu zmoniu galejo visi labai gerai gyvent bet kiso saibas i ginkluote kuri niekam nereikalinga
O kam tam Azijos verslui BAM'as? :) Norint pasiekti europinę Rusijos dalį,nutiesus naują geležinkelį Kinijoje,dabar galima nukirsti kampą per Kazachstaną.
Pigiausia krovinius gabenti ne traukiniais, o laivais, jei ka. Ir laivu "kelio" prieziurai pinigu nereikia nuolat leisti. Ka veikei mokykloj per geografijos pamokas?..
Gers straipsnis, tik nuotrauku truksta. Galejo ideti nuotrauka bent tos lietuviu pastatytos stoties, o ne idiotiska neaisku kur daryta nuotraukele pavadinimu "begiai".
traukiniu daug pigiau ir didesni svori galima pervezti nei lektuvu jei ka...
ekonomija kone 10 kartu... pasidomek pries rasant apie lektuvus kur kiekvienas 50 kg kainuoja 20-50 doleriu, o traukiniu-1-2-5,,,
traukiniu daug pigiau ir didesni svori galima pervezti nei lektuvu jei ka...
ekonomija kone 10 kartu... pasidomek pries rasant apie lektuvus kur kiekvienas 50 kg kainuoja 20-50 doleriu, o traukiniu-1-2-5,,,
svaigale tu... kinams patogiau lektuvais o ne traukiniais
Melas ir propaganinis šmeižtas. BAM'as reikalingas ir vekia. Rusija per artimiausius kelis metus žada investuoti rimtai geležinkelių srityje tik į BAM'ą. Nes jau dabar Azijos verslas reiškia nepasitenkinimą per mažu Rusijos geležinkelių pralaidumu būtent BAM'e. Per 5-10 metų planuojama, kad srautai iš Azijs išaugs trigubai ir nemaža krovinių dalis bus gabenama geležinkeliu per Rusiją.
idomus straipsnis
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų