Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kad metė dešrelę atgal, tai reikia pasigilinti į situaciją ir nebūtinai čia klientas nenormalus. Gal tas darbuotojas apskritai nėra sumuštinio sau pasidaręs ar arbatos išsivirti nemoka, o atėjo dirbti į degalinę ir paaiškėjo, kad reikės sumuštinius gaminti. Juk ten eina dirbti labai jauni žmonės, kurie nėra jokių darbų dirbę ir dar pas mamą gyvena, už 600 į rankas tikrai neis patyrę žmonės su darbine ir gyvenimiška patirtimi, kurie moka mokesčius ir išlaiko šeimas. Tai žiūrėkit ką priimat, nes atbaidysit klientus arba jie užmėtys jūsų darbuotojus dešrelėmis negyvai )) Žalias jaunimėlis kitą kartą gali nesuprasti, kad pirkėjui bloga, kaip reaguoti, nėra matę įvairių gyvenimiškų situacijų. Tai jeigu negrabiai pagamino sumuštinį ar sudegino maistą ir ramiai paduoda kažkokį jovalą kaip kiaulei, aš irgi įsižeisčiau. Nereikia iš karto manyti, kad pirkėjas kažkoks psichinis. Matyt, jo tolerancijos ribos buvo peržengtos. tai tiesiog reiškia, kad degalinė neinvestuoja į darbo kultūrą. Kambariukus jie mat įrengia. Žolės parūkymui ir pažaidimui su telefonu turbūt.
Jei matau, kad mėsos skyriuje pardavėja vaikšto su nutrinta vienkartine pirštine ir aptarnavo su ja kelis pirkėjus iki manęs, ir paprašau, kad mane aptarnaujant užsimautų naują pirštinę, aš nemandagi ar ji apsileidusi?
@mėsa įžūli, nes pardavėja su ta pirštine ėmė mėsą, o ne bulves.
@Jūs Ima įv. mėsas, spaudo mygtukus ant svarstyklių, pakuoja, liečia skirtingus paviršius, ir taip kelis klientus iš eilės su ta pačia pirštine. Tai jūs nevala, jeigu jums čia ok.
@m O nepagalvojot kad tas pats darbdavys taupimo sumetimais dienai duoda max 5 poras pirstiniu.
Kad debesėlis užplaukia klientui tai faktas
Na taip, ujrainos situacija kalta, kad aliosa nesugebejo teisingo padazo uzdet, gaista kliento laika :DDD Kta syki pries darydamas galvos, galvos, galvos ir darbe nesvajos arba ne, nes sansu gyvenime neturi, galvele silpna net tokiam paprastam darbui atlikt, kaip uzdet padaza teisonga :DDD O tas klientas gal zmogus, kuris uz savo klaidas savo pinigine atsako, uz tai jam ir nesuprantamas atmestinai atliktas darbas :D Aisku, visokiu klientu pasitaiko ir metytis nereiktu, bet knisa kai per d8ena kelis ar keliolika kartu susiduri su nemaloniu, atmestiniu, buku ar dar kazkokiu nenormaliu aptarnavimu. Ypac jaunimas aptarnavime isivaizduoja, kad klientas PRIVALO elgtis pagal jo supratima...
sozdajte majdan na vsej ukrayne uraaa
sozdajte majdan na vsej ukrayne uraaa
kiekvienoj istaigoj pastatykit lanzburgiu iskamsas kad galėtų liaudis issikrauti
@sozdajte majdan na vsej ukrayne uraaa jeigu paduoda sudegusi buterbroda degalineje ir praso sumoket tipo bus tau gerai ir toks o kaino ten nemazos tai ka tokiem daryt
@sozdajte majdan na vsej ukrayne uraaa Tave kvaileli reiktu pastatyt, kad kiekvienas praeidamas galetu apspjaut....
Vargšeliai vadovai besiblaskantis tarp savo cisternu su kioskas šalia-visi klientai patiria psichologinį smurtą vient tik uzsipyle kuro kas turėtų būti paprasta kaip nusimyzti:jums kavos, desraini kažkokį dar ko.....negeriu kavos, dešrų išvis nevalgau tuo labiau kažkokių dešrelių, nerūkau ir ko noriu nusiperku........ Kaip būtų viešuosiuose wc nepagalvoja-pamyzai eini lauk ir tau budėtojas pirk popieriaus gal pasikt nori...... Koki stresą darbuotojai degalinių patiria psichologiškai palaužti ir verčiami kartoti gal kavos........ Gėda, kad dar drįsta tipo reklamuotis....... Geda
o ko stebėtis ? juk anot kai kurių aptarnavime dirba ,,vatnikai,, ir kitokie ,,buduliai,, o klientai, tai edukuoti, tikintys mokslu konservo-laisviečiai. tipo ,,inteligentai,,,
teko stebėt vaistinėj vienas toks nepatenkintas hipsteris ilgai aiškinosi su vaistininke, eilė ilgiausia išsirikiavo, galvojau, dar išsipi*inės, riktelsiu ką nors, tai pasimaivęs nuėjo nieko nenusipirkęs, bet atkreipiau dėmesį, kad ir vaistininkė nemoka bendrauti, su savo tuo automatiniu erzinančiu šimtąkart girdėtu "nu aš tai nežinau, ką ten gydytoja jums išrašė". Tai reikėtų ne tik kambariukus darbuotojams įrengti, bet ir mokyti komunikuoti taip, kad konfliktą gesintų, nes akivaizdu, kad žmonės kartais užtęsia konfliktą tik todėl, kad nežino kaip oriai išeiti nepralaimėjusiam. Žinau, kad vaistininkus labai erzina klausimas "kokio skonio šitie vaistai", visada būna atsakymas "aš neragauju visų vaistų" - bet jeigu jūs žinote, kad bus tokie klausimai, išmokite atsakinėti taip, kad ir klientas nesierzintų, ir jūs nesierzintumėt tą klausimą išgirdę.
@freken Butent, dirbant aptarnavimo sferoj is anksto aisku, kad teks susidurt su ivairiais klientais, kartais ir su protiskai ne visai igaliais, tai konfliktus gesint reiketu moket kaip abc, bet deja, labai retai kur taip yra..
@Keliautojas laiku kur moka už gebėjimus, ten ir dirba išmanantys. O jei sumoka kaip už pigiausią darbo jėgą - tai toks ir aptarnavimas. Čia jau klientams reik suprast į kokią įstaigą eina ir ko tikėtis.
@freken Šiaip tai hipsteriai jokio triukšmo nekelia. Tipiniai triukšmadariai -emigrantai ir alimentininkų maršo dalyviai.
Slava Usraini!!!
Sutiksiu. - Darbdavį duosiu į snukį, atimsiu paskutinius pinigus
@Egis Nesutiksi.
@Jurgis jau sutikau
@bum Ir gavai i nosi? :DDD
@Egis viską, ką tu duosi- tai riebų rudą dešrigalį į kelnes.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų