• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Zenvo TSR-S“ pirmą kartą mes
išvydome Ženevos automobilių parodoje.

Kompanijos atstovai pristatydami automobilį tuomet iškart pabrėžė, jog „TSR-S“ iki 100 km/val. gali įsibėgti vos per 2,8 sekundės, 200 km/val. greitį pasiekti per 6,8 sekundės ir esant reikalui – pasiekti 320 km/val. greitį. Iš esmės – tai daniška „McLaren Senna“ alternatyva.
Kaip ir ankstesni „Zenvo“ modeliai, Ženevoje demonstruotas automobilis turėjo 5,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį motorą, išvystantį beveik 1200 arklio galių! Projekto autoriai norėdami sutramdyti šį pasiutusiai galingą jėgos agregatą, galinėje dalyje sumontavo milžinišką spoilerį, kuris šiame pasaulyje turi tik vieną funkciją – prispausti galinę automobilio dalį prie važiuojamosios dalies. „Zenvo“ atstovai tikina, jog vien galinis spoileris padidino „TSR-R“ automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose net 30%.
Nepaisant ekstremalios išvaizdos, automobilio kūrėjai teigia, jog vieno mygtuko paspaudimu „Zenvo TSR-S“ gali tapti civilizuotu ir lengvai valdomu ratuočiu. Jeigu tam tikru momentu nenorite žadinti 1200 arklio galių žvėries, Jums tiesiog reikės pakeisti variklio parametrus. „Minimum“ režimas variklio išvystomą galią apribos ties maždaug 700 AG.
Kol kas, automobilis dar nėra iki galo paruoštas, jog galėtų visiškai laisvai važinėti bendro naudojimo keliais. „Zenvo“ inžinieriams reikia atlikti dar keletą rimtų bandymų, kurie leistų išsiaiškinti automobilio patikimumą ir ištvermingumą. Vis dėlto, tai neatbaidė keleto pirkėjų, kurie buvo pasiryžę atsisveikinti su 1,3 mln. eurų suma.
O dabar atėjo metas pamatyti kaip veikia įspūdingiausias „Zenvo“ komponentas – galinis spoileris.

VIDEO


Zenvo TSR-S“ pirmą kartą mes
išvydome Ženevos automobilių parodoje.

Kompanijos atstovai pristatydami automobilį tuomet iškart pabrėžė, jog „TSR-S“ iki 100 km/val. gali įsibėgti vos per 2,8 sekundės, 200 km/val. greitį pasiekti per 6,8 sekundės ir esant reikalui – pasiekti 320 km/val. greitį. Iš esmės – tai daniška „McLaren Senna“ alternatyva.
Kaip ir ankstesni „Zenvo“ modeliai, Ženevoje demonstruotas automobilis turėjo 5,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį motorą, išvystantį beveik 1200 arklio galių! Projekto autoriai norėdami sutramdyti šį pasiutusiai galingą jėgos agregatą, galinėje dalyje sumontavo milžinišką spoilerį, kuris šiame pasaulyje turi tik vieną funkciją – prispausti galinę automobilio dalį prie važiuojamosios dalies. „Zenvo“ atstovai tikina, jog vien galinis spoileris padidino „TSR-R“ automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose net 30%.
Nepaisant ekstremalios išvaizdos, automobilio kūrėjai teigia, jog vieno mygtuko paspaudimu „Zenvo TSR-S“ gali tapti civilizuotu ir lengvai valdomu ratuočiu. Jeigu tam tikru momentu nenorite žadinti 1200 arklio galių žvėries, Jums tiesiog reikės pakeisti variklio parametrus. „Minimum“ režimas variklio išvystomą galią apribos ties maždaug 700 AG.
Kol kas, automobilis dar nėra iki galo paruoštas, jog galėtų visiškai laisvai važinėti bendro naudojimo keliais. „Zenvo“ inžinieriams reikia atlikti dar keletą rimtų bandymų, kurie leistų išsiaiškinti automobilio patikimumą ir ištvermingumą. Vis dėlto, tai neatbaidė keleto pirkėjų, kurie buvo pasiryžę atsisveikinti su 1,3 mln. eurų suma.
O dabar atėjo metas pamatyti kaip veikia įspūdingiausias „Zenvo“ komponentas – galinis spoileris.

VIDEO


REKLAMA



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų