• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

70 proc. vidutinių ir didžiųjų Europos įmonių rinkodaros vadovų prisipažino, kad šiemet ketina didinti išlaidas reklamai internete.

REKLAMA
REKLAMA

Būtina kampanijos dalis

Apklausa parodė, kad mažinti tokias išlaidas planuoja tik 8 proc. verslininkų.

37 proc. tyrimo dalyvių teigė, kad išlaidas reklamai internete didins mažindami biudžetą televizijos reklamai, 32 proc. mažins išlaidas kitoms tradicinėms reklamos priemonėms.

REKLAMA

47 proc. apklaustų rinkodaros specialistų reklamą internete nurodė kaip būtiną reklamos kampanijos dalį. 41 proc. laiko ją sparčiai augančia bei daug potencialo turinčia reklamos forma ir tik 11 proc. abejoja interneto reklamos efektyvumu.

Lietuvoje bendra tendencija turėtų būti panaši, nes interneto vartotojų skaičius intensyviai auga, o ekonominė situacija skatina įmones ieškoti efektyvesnių rinkodaros sprendimų.

Iš tyrimo dalyvių atsakymų galima daryti išvadą, kad sparčiausiai šiemet augs skydelių reklama, reklama paieškos sistemose ir elektroninio pašto rinkodara. Kita sparčiai populiarėjanti reklamos internete forma – reklama vaizdo rubrikose. Jos augimo tendencija susijusi su lėšomis, bėgančiomis iš televizijos ekranų.

REKLAMA
REKLAMA

Vienpusis bendravimas nenaudingas


„Įmonės tikrai stengiasi efektyvinti rinkodaros biudžetus. Tai labai jaučiame iš padidėjusios nestandartinių reklamos sprendimų paklausos. Klientai mato, kad tradiciniuose reklamos kanaluose naudojama vienpusė komunikacija, kai vartotojui tiesiog parodomi prekės privalumai, nebeturi tokio poveikio pardavimams kaip prieš 5 ar 10 metų. Todėl įmonės stengiasi įtraukti žmogų į dialogą su produktu, o internetas tam ideali terpė.

Internete produktą galima ne tiesiog brukti, o integruoti į vartotojui aktualų turinį. Taip reklama neįkyri, o prekės ženklas įsimena,“ – interneto reklamos privalumus komentavo bendrovės „Epasas.lt“, kurios valdomi portalai pasiekia apie 60 proc. Lietuvos interneto auditorijos, direktorius Elvijus Gudžiūnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pavyzdžiui, prekės ženklas integruojamas į įdomaus konkurso, testo ar žaidimo aplinką. Žmonės dalyvauja, sprendžia, žaidžia, nes jiems smagu, o teigiamas emocijas nejučia priskiria ir produktui. Tokius integracinius sprendimus nuolat vykdome mūsų tinklui priklausančiose portaluose.

Pavyzdžiui, neseniai į socialinį tinklą „Klase.lt“ integravome velykinį žaidimą su „Tele 2 Pildyk“. Jame patys lankytojai į virtualius margučius kėlė savo klasiokų nuotraukas, kūlė šiuos margučius ir siuntė visiems savo draugams - tiek esantiems „Klase.lt“ portale, tiek nesantiems. Ir tokių integruotų spendimų kiekvieną mėnesį įgyvendiname bent dešimt,“ – apie efektyvias reklamos formas toliau pasakojo E. Gudžiūnas.

Europos interaktyvios reklamos asociacijos duomenys

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų