Aaronas Goodfellow, Sophie Taylor   (nuotr. Instagram)

Nuotykius mėgstanti ir nuo kasdienės rutinos pavargusi pora šiuo metu įgyvendina savo seną svajonę ir metę darbus susiruošė į įsimintiną kelionę.

Aaronas Goodfellow (27) ir Sophie Taylor (24) perdarytu 2003-ųjų metų „Ford Transit“ automobiliu, jų vadinamu svajonių namais ant 4 ratų, keliauja po Europą ir šiaurės Afriką.

Už nusidėvėjusį darbo automobilį pora sumokėjo kiek daugiau nei 1000 eurų, autoservise remontui išleido dar 500 eurų, kol galiausiai pradėjo įrenginėti interjerą ir už baldus bei mažą virtuvėlę reikėjo atseikėti dar 1100 eurų.

Aaronas ir Sophie iš viso automobiliu jau įveikė 3218 km ir aplankytose vietose darytomis nuotraukomis dalinasi internete. Užfiksuotose akimirkose - poilsis saulėje, vakarienės gaminimas ant mažos viryklės bei romantiškos akimirkos prie laužo.

Juodu susipažino Šveicarijoje, kurioje dirbo išskirtinio Verbier slidinėjimo kurorto viešbučiuose.

„Gegužę pasibaigus sezonui, kadangi labai sunkiai dirbome, susitaupėme nemažai pinigų, tad didžiąją vasaros dalį galėjome, negalvodami apie darbą, keliauti. Kelias dienas praleidome Londone, kur galvojome, ką reikėtų veikti tą vasarą. Žaidžiant kortomis bare ir gurkšnojant vyną Sophie kilo mintis nusipirkti furgoną, paversti jį gyvenamu ir keliauti po Europą. Man tai labai patiko ir net nepagalvojęs sutikau“, - sakė Aaronas.

Iš Pietų Hamptono porelė išvyko po dviejų savaičių ir keltu persikėlė į Prancūziją. Jų planuose – važiavimas pakrante aplink Europą.

„Net būnant kelte tiksliai nežinojome, kur pasuksime nuo jo nuvažiavus – į kairę ar į dešinę, nes kelias, kurį pasirinkome, daugmaž driekėsi aplink visą Europą“, - pasakojo vyras. „Vis dėlto pasukome į dešinę. Mes paprasčiausiai važiuojame keliu, sustojame mums patikusiuose miestuose ir miesteliuose, kartais miegame miškuose ir grožimės nakties šviesomis.“

Aaronas ir Sophie šiuo metu yra šiaurinėje Ispanijos dalyje, o po to vyks į Portugaliją. Iš ten jie vėl trumpam užsuks į Ispaniją ir vyks į Maroką bei važiuos link Sacharos dykumos. Grįžtant juodu planuoja vėl keliauti po Europą ir aplankyti tokias šalis kaip Kroatija ir Švedija.

„Kiekviena diena yra skirtinga ir nesvarbu, kad visą laiką praleidžiame tame pačiame furgone. Vaizdai, į kuriuos žvelgiame vos tik nubudus ryte ir prieš užmiegant naktį, yra tiesiog nepakartojami“, - teigė Aaronas. „Laukinės gamtos garsai, vandenynas ir vėjas, bangų paviršiumi skriejantis link automobilio ir karštą popietę jį atgaivinantis, yra to paprasto gyvenimo grožio dalis. Laisvė važiuoti ten, kur ir kada norime – ši kelionė labai nepastovi. Apart to, jog mūsų namas ant ratų yra tik dvidešimtoji tikrojo gyvenamojo būsto dalis, laikomės normalios dienos rutinos. Kasdien valgome bent 2 karštus patiekalus, ilsimės ir žaidžiame kortomis, klausomės muzikos, einame pasivaikščioti ir mankštinamės bei turime kur po ilgos dienos padėti galvas.“

„Tai minimalistinis gyvenimo būdas. Kai kalba eina apie indų plovimą ir prausimąsi, vandenį taupome, bet taip tik išmokstame labiau vertinti mažus dalykus, kuriuos moderniuose namuose dažnai švaistome. Neturėdami prieigos prie televizijos ir serialų bei filmų, daugiau laiko praleidžiame kalbėdami ir būdami kartu. Būtent tai mes planuojame daryti ir toliau, nes atsisakę bereikalingų pramogų esame laimingesni nei bet kada anksčiau“, - pridūrė Aaronas.