REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvą apskriejo skaudi žinia, kad kovą su vėžiu pralaimėjo žinoma dizainerė Aida Kapočiūtė. Tačiau net ir tokiomis aplinkybėmis atsirado žmonių, bandančių pasireklamuoti, prisidengiant skaudžia žinia, o tai nepraslydo pro internautų ir Lietuvos influencerių akis.

Lietuvą apskriejo skaudi žinia, kad kovą su vėžiu pralaimėjo žinoma dizainerė Aida Kapočiūtė. Tačiau net ir tokiomis aplinkybėmis atsirado žmonių, bandančių pasireklamuoti, prisidengiant skaudžia žinia, o tai nepraslydo pro internautų ir Lietuvos influencerių akis.

REKLAMA

Teiginiai, neva probiotinė mityba būtų išgelbėjusi su skrandžio vėžiu kovojusios dizainerės gyvybę, sukėlė tikrą šurmulį ir pasipiktinimą, o savo nuomonę socialiniuose tinkluose garsiai išreiškė ir Indrė Stonkuvienė, negalėjusi patikėti tokiu negarbingu poelgiu.

Peržengė visas ribas

Puslapis „Sveikatos garantas NA MI KO“ įraše, kuris jau ištrintas, rašė:

„Gaila žmogaus – užuojauta artimiesiems – o juk galėjo pasveikti – pakako tik pereiti prie probiotinės mitybos – ir be jokių vaistų ar procedūrų pasveiktų kelių mėnesių bėgyje – nes skrandžio vėžys – lengviausiai ir greičiausiai „įveikiama“ vėžio forma – t. y. lengviausiai pašalinama vėžį sukelianti priežastis – pakanka pradėti maitintis probiotiniu maistu. Aišku – pasitikėti gydytojais reikia, tačiau negalima to daryti aklai.“

REKLAMA
REKLAMA

Toks įrašas nepraslydo pro žmonių akis. Pirmoji savo nuomonę apie neetišką pasireklamavimą, teigiant, kad tai – toli gražu ne reklama, o neva vienas iš sprendimo būdų, kurie būtų galėję padėti ir išgelbėti gyvybę.

REKLAMA

Už akių užkliuvo ir tai, jog pasinaudojant situacija ir bandant pareklamuoti savo produktus, puslapis pasidalijo ir A. Kapočiūtės nuotrauka, peržengiant visas žmogiškumo ribas. Gynybos būdas buvo vienas – išjungti komentarus.

„Ši grupė, kuri įsikabinusi laikosi savo nuomonės, kad šis postas tikrai nėra reklama, ir, kad tiesiog pasinaudoję žmogaus mirtimi, cituoju: gaila žmogaus-užuojauta artimiesiems-o juk galėjo pasveikti-pakako tik pereiti prie probiotinės mitybos-ir t.t., skrandžio vėžys būtų įveiktas!!!!!

Manau, tai mažų mažiausiai dugnas, ir antireklama!!!!! Taigi, po mano komentaro, panaikino komentarų funkciją, bent jau man. Puikiai, nuostabiai marketingas suveikė, tikrai svorio turinti medžiaga.

REKLAMA
REKLAMA

Na, ar tai normalu??? Nebent, tikrai šis puslapis atsiklausė artimųjų, kurie išgyvena dėl netekties, savo pamokančiam postui (tikrai nereklaminiam) naudoti mirusio žmogaus atvaizdą????! Nemanau. Foto paimta iš lrytas.lt. Tokia tikrai pamokanti istorija!!!!“, – ant savo „Facebook“ sienos dalijosi I. Stonkuvienė.

Sako norėjęs ne reklamos

Puslapio įrašas buvo panaikintas, kaip teigiama, to paprašius A. Kapočiūtės artimiesiems. Pats Ramūnas, puslapio administratorius ir probiotinio produkto kūrėjas sako, kad tikėjosi sulaukti rezonanso, bet ne tokio didelio. Jis tvirtina, kad tikslas buvo ne pasireklamuoti, o atkreipti dėmesį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tai nebuvo reklama vieno ar kito produkto, tai buvo sveiko gyvenimo būdo pranešimas, kad žmogus, pradėjęs naudoti probiotinį maistą, tai yra augalinės kilmės maistas su naudingais mikroorganizmais, galėjo pasveikti“, – kalbėjo vyras ir pridūrė, kad probiotinį produktą žmonės gali pasigaminti patys, tad abejoja, kad tai – reklama.

Jis tęsė: „Aš įdėjau tik komentarą, kad žmogus galėjo ne tik, kad nenumirtri, galėjo ir pasveikti. Taip, aišku, gaila, kad taip nutiko, bet tas įrašas buvo padarytas ne tiek, kad kažką pareklamuoti, o atkreipti dėmesį tų žmonių, kurie dabar turi tą pačią problemą ir kad sužinotų būdus, kaip pasveikti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų