Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
“Dviratininkams ir paspirtukininkams REKOMENDUOJAMA sumažinti greitį” kas čia per nesamonė? Kur dingo “Privalo įsitikinti”? Jei jau duodam daugiau privilegijų tai tada darom privalomą dviračių registraciją, kad esant pažeidimui, atsakytų kaip pilnaverčiai eismo dalyviai…
Kuo mažesnę transporto priemonę valdo, tuo didesnius ponus vaidina... Niekur nemačiau, kad paspirtukininkams ir dviratininkams tiek savivalės būtų duota. Tiek Lenkijoje, tiek Vokietijoje, kiek pastebėjau, paspirtukininkai ir dviratininkai sustoja pėsčiųjų praleisti, pas mus jiems pėsčiųjų perėjos negalioja, pėstieji turi laukti, kol jie pravažiuos... O ir skaido ne tik gatvėm, bet ir šaligatviais... Nors imk ir mestelk kokį pagalį į ratus... Toks įspūdis, kad įvykus avarijai, labiau nukentės automobilio vairuotojai, o ne jie...
Kada baigsis tyčinis automobilių vairuotojų engimas ir tyčiojimasis? Dabar iškeliama dviratininkų ir paspirtukininkų kasta ir jie padaromi neliečiami? Kodėl jiems nėra nei dviračių ar paspirtukų draudimo, nei teisiu, nei baudų sistemos? Jie vieninteliai gali važinėti kur nori ir jokios taisyklės jiems negalioja. Ar jau nebėra kitų eismo dalyvių?
Paspirtukininkas turi praleisti mašinas, o tik tada važiuoti. Važiuoji su mašina 50km/h ir turi staigiai stabdyti, nes gaidukai su paspirtukas lekia 20km/h.
Traukinys manęs nepraleidžia. Reikės atsitrenkti.
Šiaip yra ket taisyklės kurių reikia visiems laikytis. Aš pats ten ozo gatve kasdien važinėju su paspirtuku į darbą ir atgal tai dauguma vairuotoju išvis ach......e jei nulipi tai peie tų perėjų ir dviračių takelių net nebando stoti, gali ir pusvalandį pralaukti kol kas nors praleis, jei nenulipi, važiuoji žiurėdamas naglai į akis tai dar sustoja kekdamasis. Pats esu profesionalus vairuotojas nuo paspirtuko, motociklo iki fūros tai bet jau žinau ir apskaičiuoju jų greitį ir trajektoriją tai pgazdini, kad važiuosi nestodamas bet pasilieki sau rezervą, kad galėtum kiekvieną sekundės dalį sustoti tai dar prvažiuoji.
@K Vat kada nupis nuo vaizdo, tada galėsi su keturiais ratukais važinėti- tikrai visi praleis.
Pats svarbiausias dalykas yra sveilata, jai tau px ant jos , tai atsitrenk į medį, kad vargšai vairuotojai po to problemų neturėtų
@K Jeigu profesionalas tai supranti, kad ne 2000kg turi sustoti, o 200kg. Traukinio principas turėtų galioti.
Taisyklėse nurodyta kur reikia kirst važiuojamaja dalį praleidžia dviratininkas,išskyrus išvažiavimus iš aikštelių ,kiemų..,tai kodėl turėjo praleisti vairuotojas?
@Max Gal todėl, kad dviratininkai ir paspirtukininkai nepakaltinami? Jiems vieninteliams nėra jokių taisyklių - kaip nori, taip važiuoja - ir jokių baudų nėra, nors važiuoja gatve.
Įdomu ką lengviau sustabdyti - paspirtuką ar mikroautobusą ? Manau, kad pagal fizikos dėsnius paspirtukininkai ir dviratininkai turėtų sustoti prieš kirsdami važiuojamąją gatvės dalį. Na gal aš neteisi ir paspirtukas sveria keturias tonas.
@Lina Paspirtukas nesveria 4 tonas, bet staigiai stabdant - skrenda į priekį.
@Lina ka cia svaigsti
@Lina Aiškiai niekad nesinvaziavus paspirtuku.
Reikia daugiau jų padaužyt, gal pradės mastyt. Nenorės vežime sėdėt idijotai.
@Nuja Pagal statistiką matosi, kad nesumažės. Lt juk pirmauja savižudžiais pagal statistiką, o dar ir pasipinigaus už avariją
Lt idijotiški įstatymai. Ar sunku sustot ir nulipti. Lietuvoje tiek ženklų pristatyta, kaip Ukrainos vėliavų. Kelyje Šiauliai Joniškis provezos iki keliu. Pastatą te ženklą 70. Ne remontuoja. Glušas ministras. Tokio dauno dar nebuvo. Dviratininkai ir paspirtukinikai kaip gėjai neliečiami. Na ką nudausiu tokį. Jis ligoninėje bus pakabintas.
@Hanc o tau sunku pedala paspaust stabdzio? Nei nulipt, nei islipt, tik koja perkelti nuo pedalo tereikia :)
@Vairuotojas Tai ir būk toks ryškus kaip automobilis - prisikabink žibintus ir vilkėk ryškią liemenę, kad ne paskutinę sekundę galima būtų pamatyti, o iš anksto. Automobilį neišlenda iš užkampių netikėtai, jie iš tolo matomi, o paspirtukininkai kaip šmėklos - pamatai paskutinę minutę ir dar lendančius tiesiai po ratais!
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų