REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Besiplečianti Lietuvos kavos rinka sulaukė naujo konkurencingo žaidėjo iš Italijos – prekės ženklo „Kimbo“, kuris jau spėjo užkariauti 11,9 proc. Italijos rinkos ir šiuo metu populiarumu nusileidžia tik vienam kavos prekės ženklui. Rinkos specialistų teigimu, vienas pagrindinių didmenininkų kriterijų, renkantis importuojamus produktus, yra kaina, tačiau plečiantis rinkai ir kintant vartotojų poreikiams, prognozuojamas kavos gamintojų lyderių persiskirstymas. Oficialiu „Kimbo“ kavos platintoju Lietuvoje tapo UAB „Pardavimo automatai“.

Besiplečianti Lietuvos kavos rinka sulaukė naujo konkurencingo žaidėjo iš Italijos – prekės ženklo „Kimbo“, kuris jau spėjo užkariauti 11,9 proc. Italijos rinkos ir šiuo metu populiarumu nusileidžia tik vienam kavos prekės ženklui. Rinkos specialistų teigimu, vienas pagrindinių didmenininkų kriterijų, renkantis importuojamus produktus, yra kaina, tačiau plečiantis rinkai ir kintant vartotojų poreikiams, prognozuojamas kavos gamintojų lyderių persiskirstymas. Oficialiu „Kimbo“ kavos platintoju Lietuvoje tapo UAB „Pardavimo automatai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Populiariausi prekės ženklai pagal pardavimus Lietuvoje yra „Paulig“, „Jacobs“ bei „Aroma“, tačiau situacija rinkoje gali greitai pasikeisti, – teigia UAB „Pardavimo automatai“ generalinis direktorius Audrius Šumauskas. – Pasaulyje ryškėja tendencija, kai orientuojamasi ne į kainą, o į išskirtinės kokybės pupeles, ūkį, kuriame jos buvo užaugintos bei skrudinimo ypatybes. Ši tendencija jau ateina ir į Lietuvą – daugiausia kavos išgeria jaunoji karta, kuriai puodelis gėrimo – neatsiejama gyvenimo būdo dalis, mados kryptis. Šiai vartotojų daliai, kuri labiausiai mėgsta kavą gerti su pienu ir gėrimą vertina pagal skonio stiprumą, labiausiai tinka itališka kava, kurios populiarumas Lietuvos rinkoje ateinančiais metais turėtų augti“.

REKLAMA

Naujausiais duomenimis, statistinis lietuvis kavos išgeria 4 kg per metus arba 1-1,5 vidutinio dydžio puodelio per dieną. Nepaisant kainų augimo, per pastaruosius metus kavos rinkos apyvartą sudarė kiek daugiau nei 445 mln. litų, ji augo maždaug 1 proc. Populiariausios kavos rūšys Lietuvoje – arabika ir robusta, atkeliavusios iš Brazilijos, Kolumbijos bei Indijos.

„Pastebėję akivaizdžiai augantį susidomėjimą itališka kava, išanalizavę pasaulinę bei Lietuvos rinką, apsisprendėme tapti oficialiais „Kimbo“ kavos platintojais Lietuvoje, – teigia A. Šumauskas. – Kol kas orientuojamės į HoReCa sektorių – „Kimbo“ kavą tiekiame kavinėms, barams ir restoranams, tačiau ateityje planuojame plėsti kavos pardavimus ir užsiimti mažmenine prekyba bei produktų tiekimu į biurus. Žinoma, pirmiausia žiūrėsime kaip naujas prekės ženklas įsilieja į mūsų šalies kavos rinką, kadangi aplinka ganėtinai konkurencinga“.

„Kimbo“ kava – viena iš lyderių Italijos rinkoje, jos eksportas per kelerius metus išaugo 26 proc. Praėjusių metų duomenimis, įmonės pelnas siekė 170 mln. eurų, parduota 1,5 mln. kg kavos. Kavos monodozių pardavime „Kimbo“ kava yra lyderis – ji užima 19,6 proc. rinkos dalies. Iš viso įmonė turi 20 tūkst. pardavimo taškų 60-yje pasaulio šalių. Įmonės ateities planuose – tarptautinė plėtra, kuriai planuojama skirti 20 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų