• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nežinia, aš šis koncerno sprendimas turės neigimą poveikį 105 mlrd. dolerių siekiančiai „Facebook“ vertei, tačiau „General Motors“ oficialiai patvirtino savo ketinimus iš naujo įvertinti reklamos galimybes didžiausiame pasaulio socialiniame tinkle.

REKLAMA
REKLAMA

Oficialų pranešimą „General Motors“ išplatino po tai, kai antradienį, gegužės 15 d. „Wall Street Journal“ paskelbė, kad Detroito automobilių gamintojas nebesireklamuos „Facebook“ tinkle. Dienraščio duomenimis, tokį sprendimą priėmė aukščiausioji koncerno valdžia, kurios manymu mokami skelbimai daro labai mažą įtaką klientų pasirinkimams.

REKLAMA

„Mes nuolatos peržiūrime bendras visuomenės informavimo priemonėms skiriamas išlaidas ir jei reikia koreguojame planus, ‒ „USA Today“ žurnalistams sakė „General Motors“ atstovas Tomas Hendersonas. ‒  Versle tokie procesai vyksta nuolatos ir nėra nieko neįprasto, kad mes keičiame spendimus ir išlaidas skirsime kitiems kanalams. Ypatingai dabar, kuomet pastebimai auga kiti socialiniai tinklai ir skaitmeninės informacijos priemonės.“

REKLAMA
REKLAMA

„General Motors“ atstovas patvirtino, kad reklamos planai šiuo metu peržiūrimi, tačiau kol kas koncernas ketina laikytis veržlios strategijos „Facebook“ tinkle viešindama visus naujus gaminius. Kaip skelbia „Wall Street Journal“, koncernas kasmet išleidžia maždaug 40 mln. dolerių (108 mln. litų) reklamai didžiausiame socialiniame tinkle, iš kurių tik 10 mln. skiriame mokamiems skelbimams, o likusi suma tenka skirtingiems prekės ženklams orientuotų puslapių paruošimui.

Visgi tai yra tik nedidelė kasmetinio „General Motors“ rinkodaros biudžeto dalis. Remiantis „Reuters“ ir skelbimus fiksuojančios kompanijos „Kantar Media“ duomenimis, 2011 m. Detroito automobilių gamintojas buvo trečias pagal išlaidas reklamai visoje JAV, atsilikęs tik nuo „Procter & Gamble“ ir „AT &T“. Reklamai valstijoje koncernas išleido 1,11 mlrd. dolerių, iš jų – 271 mln. buvo skirta parodymams internete ir įtraukimui į paieškas. Panašu, kad vieno iš didžiausių JAV reklamų užsakovų abejonės dėl reklamos „Facebook'e“, rimtų apmąstymų tema socialinio tinklo vadovams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų