• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Geležinkelininkai dėl Kanadoje sprogusio traukinių sąstato apkaltino ugniagesius

Policija iškėlė baudžiamąją bylą dėl nusikalstamo aplaidumo

JAV geležinkelių bendrovė, atsidūrusi dėmesio centre dėl naftą vežusio traukinio katastrofos Kanadoje, dėl to pražūtingo incidento kaltina ugniagesius, o policija nurodė, kad tą avariją galėjo lemti nusikalstamas aplaidumas.

JAV geležinkelių bendrovė, atsidūrusi dėmesio centre dėl naftą vežusio traukinio katastrofos Kanadoje, dėl to pražūtingo incidento kaltina ugniagesius, o policija nurodė, kad tą avariją galėjo lemti nusikalstamas aplaidumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Po šeštadienį įvykusio nuo bėgių nulėkusių naftos cisternų sprogimo ir didžiulio gaisro Kvebeko miestelio Lak Megantiko centre aukų padaugėjo iki 15, o dar apie trys dešimtys žmonių tebelaikomi dingusiais.

REKLAMA

„Labai tikimės rasti daugiau kūnų“, – sakė provincijos policijos inspektorius Michelis Forget (Mišelis Foržė), tyrėjams naršant gyvenamųjų namų ir verslo įstaigų griuvėsius miestelyje, esančiame į rytus nuo Monrealio, netoli sienos su JAV.

Pasak M.Forget, tos nelaimės priežastimi galėjo tapti aplaidumas, o ne tyčinis stovinči traukinio paleidimas, tačiau baudžiamasis tyrimas bus vykdomas kartu su Susisiekimo saugumo tarybos (TSB) tyrimu.

REKLAMA
REKLAMA

Geležinkelio bendrovės „Montreal, Maine & Atlantic Railway“ (MMA) valdybos pirmininkas Edwardas Burkhardtas tvirtino, kad ugniagesiai išjungė traukinio stabdžius, kai sąstatas buvo sustabdytas Nanto miestelyje už maždaug 13 kilometrų į vakarus nuo Lak Megantiko, kur turėjo būti pakeista jo įgula.

Tie ugniagesiai buvo iškviesti užgesinti nedidelį gaisrą, kilusį viename iš penkių traukinio lokomotyvų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E.Burkhardtas dienraščiui „La Presse“ sakė, kad Nanto ugniagesiai „atvyko ir numalšino liepsnas gesintuvu. Tai darydami jie išjungė pirmojo lokomotyvo variklius. Tai atvedė prie katastrofos.“

Bendrovės vadovas paaiškino, kad sąstato stabdžiai buvo valdomi iš to lokomotyvo, todėl jie išsijungė, kai varikliai buvo išjungti, o traukinys be mašinisto pradėjo riedėti nuo šlaito Lak Megantiko link.

REKLAMA

Kol bendrovei buvo pranešta apie išjungtus variklius, traukinys, vežęs žalią naftą iš Šiaurės Dakotos į vieną perdirbimo įmonę Kanados rytinėje Niu Bransviko provincijoje, jau buvo pasiekęs miestelį, teigė E.Burkhardtas.

Tačiau Nanto ugniagesių vadas Patrickas Lambert'as (Patrikas Lamberas) atmetė E.Burkhardto kaltinimus ir sakė, jog 12 ugniagesių, atvykusių gesinti gaisro lokomotyvo variklių skyriuje, vykdė tinkamas procedūras.

REKLAMA

Kaip rodo TSB sudaryta įvykių grandinė, tuojau po to, kai ugniagesiai užgesino gaisrą lokomotyve ir išvyko su vienu MMA pareigūnu, be priežiūros likęs traukinys pradėjo riedėti Lak Megantiko link, didindamas greitį ir dėl to galiausiai nulėkė nuo bėgių posūkyje.

Miestelyje įsiplieskus didžiuliam gaisrui, visiškai supleškėjo daugiau nei keturi kvartalai – 30 pastatų, o apie 2 tūkst. iš maždaug 6 tūkst. Lak Megantiko gyventojų buvo priversti evakuotis. Daugelis tų žmonių pradėjo grįžti į namus antradienį.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų