REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienu pagrindinių pretendentų į „300 Lakes Rally“ nugalėtojus laikytas Vytautas Švedas ketvirtos pergalės per savo karjerą šiose varžybose sieks kitąmet. Šeštadienį priešpiet sugedus automobiliui, ekipažas sudėjo ginklus kovoje dėl pergalės ir trasą paliko padedamas sirgalių.

Vienu pagrindinių pretendentų į „300 Lakes Rally“ nugalėtojus laikytas Vytautas Švedas ketvirtos pergalės per savo karjerą šiose varžybose sieks kitąmet. Šeštadienį priešpiet sugedus automobiliui, ekipažas sudėjo ginklus kovoje dėl pergalės ir trasą paliko padedamas sirgalių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Intrigos kupina kova tarp ralio lyderių tęsėsi tik iki pusiaukelės. Šešto greičio ruožo starte V. Švedo vairuojamas „Mitsubishi Lancer EVO X“ sportinis automobilis sugedo. Išriedėjęs į trasą, netrukus lenktynininkas buvo priverstas ieškoti vietos priverstinai sustoti.

REKLAMA

Juta Racing“ komandos ekipažui į pagalbą atskubėję sirgaliai padėjo ištempti sugedusį automobilį iš greičio ruožo. Už tai sportininkai savo ištikimus fanus apdovanojo oficialiais komandos marškinėliais: „Jie paaukojo ralio žiūrėjimą, kad pagelbėtų mums. Vėliau patys pripažino, kad tai buvo labai reta ir įdomi atrakcija padėti savo mėgiamam sportininkui.“

Kalbėdamas apie patirtą nesėkmę, V. Švedas sako apie tokią ralio baigtį nė nedrįsęs pagalvoti: „Reikia pripažinti, kad ralis – techninė sporto šaka. Niekada negali žinoti, ką gali iškrėsti automobilis. Dar ir dabar manau, kad jį paruošėme tinkamai. Visuomet net į smulkmenas žiūrime itin skrupulingai. Detales keičiame nežiūrėdami, kad galbūt jos dar tarnautų ilgiau. Norime, kad savo likimą lenktynėse spręstume patys, o ne technika tai darytų už mus. Šįkart irgi visi transmisijos agregatai – reduktorius, blokiruotės ir pusašiai – buvo atnaujinti. Jokių šansų, kad jie sugestų, bet vis dėlto tai nutiko – centrinis diferencialas neatlaikė. Viena aišku, kad jokio smūgio ar kitokio fizinio kontakto, kas sutrumpintų jos ilgaamžiškumą, detalė nepatyrė.“

REKLAMA
REKLAMA

Iki nelemto sustojimo tik kartą ant didžiųjų ralio tramplinų gausiai žiūrovų miniai pasirodęs V. Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas po penkių greičio ruožų buvo antras. Jie vos aštuoniomis sekundėmis nusileido latviams Janiui Vorobjovui ir Andriui Malniekui. Nors antros ralio dienos rytą tirštų dulkių nepavyko išvengti, tačiau įsidienojus visi greičiausi ekipažai susidūrė su įvairiomis problemomis, dėl kurių sumažėjo varžovų tempas. V. Švedas įsitikinęs, kad pergalė buvo išties pasiekiama, tačiau dėl jos kovoti teks jau kitąmet.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Neabejoju nei savo, nei Žilvino galimybėmis. Buvome nusiteikę labai kovingai ir užtikrintai. Tiksliai žinojome, ką ir kaip daryti, tačiau techninis gedimas tuos planus sujaukė. Ką gi, čia jau nieko nepakeisim. Belieka su nauja jėga, energija ir užsispyrimu grįžti į trasas kitose lenktynėse bei kovoti dėl aukščiausių vietų“, - motyvacijos nestokoja kaunietis lenktynininkas.

Artimiausias V. Švedo startas – paskutinį rugpjūčio savaitgalį Latvijoje, Liepojoje vyksiančiame Kuržemės ralyje. Vienam geriausių Lietuvos ralio meistrų organizatoriai pateikė vardinį kvietimą. Lenktynininkas vis dar nepraranda vilčių tęsti kovą dėl kaimyninės šalies čempiono titulo. Jis taip pat tvirtina nenuleisiantis rankų ir mėginant susigrąžinti Lietuvos čempiono vardą. Savo sirgalius bei rėmėjus jis vadina pagrindine ekipažo varomąja jėga, tad jų palaikymo tikisi sulaukti ir startuodamas svečioje šalyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų