Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
TAI ZIAURIAUSSIA VALDZIA KURI TAIP RUPINASI SAVO TEVU IR SENUOLIU ATEITIMI
Sunkiai suprantama- ne vienas aukštas pareigūnas žino, kad daroma blogai, netvarkingai, o gal labai, labai nesąžiningai, bet kodėl nestojame mūru už savo tiesas. Žinome , kad negerai ir neleiskime to daryti. Nesiklauso siauro mąstymo Seimo nariai ar Vyriausybės atstovai- Jus išmintingas Seimo nary, pasiūlykite jiems patobulėti susipažinti su realia padėtimi, priverskime iš galvos jiems išmesti jų pačių ambicijas ir eisime į priekį. Gerb. Seimo nary, Mečislovai Zasčiurinskai, prašome - garsiau įvardinkite tuos, kuriuos iš arti matote jau ne vienus metus, kenkiančius Lietuvai, bekuriant nuosavą- gėdingą kapitalą, gal žmonės pradės į juos pirštais badyti ir susipras, kad ne savo vietoje sėdi.
DĖL SNORO AFEROS PLĖŠIKĖI D.GRYBAUSKAITĖI APKALTĄ IR Į KALĖJIMĄ!
Lietuvoje žurnalistinę etiką sunaikina stambus verslas

Vakaruose spauda labai stengiasi, kad lengva būtų suprasti, kur yra tikra publikacija, o kur yra komercinė kompanijų apmokėta reklama. Kadangi žmonės mažiau pasitiki reklama, tai reklamos pristatinėjimas, kaip įprastų publikacijų yra tikras skaitytojų apgaudinėjimas, kurio Vakaruose leidiniai stropiai vengia. Deja, Lietuvoje yra žymiai blogiau. Štai pavyzdžiai:

_D. Kuzmickas. Išeinantys į pensiją II pakopos dalyviai – realūs pavyzdžiai_

Taip atrodo vieno iš komentarų skyriaus straipsnių pavadinimas Delfyje. Turėtų būti objektyvi nuomonė. Bet taip nėra. Galite paspausti pele šį pavadinimą ir įsitikinti, kad realiai tai yra nuobodi reklama, kurią darbo metu parašė Darius Kuzmickas, „Danske Capital investicijų valdymas“ generalinis direktorius (jį matome nuotraukoje prie straipsnio pavadinimo (atkreipkite dėmesį į Danske Bank reklamą nuotraukoje. Šitie ponai gauna dvi reklamas vienoje vietoje už tuos pačius pinigus). Darius Kuzmickas pardavinėja šiiame reklaminiame darbelyje Danske banko įsteigtus antros pakopos pensijinius fondus, kurie garantuotą Sodros pensiją paverčia Sekundės lygio afera.

Vakaruose spauda labai stengiasi, kad lengva būtų suprasti,kur yra publikacija, o kur yra reklama. Kadangi žmonės mažiau pasitiki reklama, tai reklamos pristatinėjimas, kaip įprastų publikacijų, yra skaitytojų apgaudinėjimas, kurio Vakaruose leidiniai stropiai vengia. Kaip pinigai eina šioje reklamoje (į ką strėlė nukreipta, tas gauna pinigus):

Danske bankas --> Delfis

Būna ir sudėtingesnės pinigų perdavimo schemos Lietuvos žurnalistikoje. Štai būdinga:

Monopolija --> Politikas --> Delfis

Konkrečiai:

Chevron ir Hitachi --> politikas Kęstutis Daukšys, Seimo Darbo partijos frakcijos narys --> Delfis

Štai šis Kęstučio Daukšio straipsnis:

_K. Daukšys. Kaip „Chevron“ įsikūrė Ukrainoje, o mes skaičiuojame padarytas klaidas_

Jei paspausite pele K.Daukšio straipsnio pavadinimą, tai įsitikinsite, kad tai ir vėl primityvi Chevron ir Hitachi apmokėta komercinė reklama, nelauktai atsidūrusi nuomonių skyriuje.

Kodėl Delfis mus apgaudinėja, pakišdamas tendencingą reklaminį melą nuomonės pavidalu? Nejaugi tik dėl Judo sidabrinių?

Daugiau apie tai - surašius Google paieškoje žodžius: mokslas-studijos-ekonomika.
Tiesa. Geda buvo klausyt premjero, kai kalbejo apie tai, kad vel fondams duos urmu pinigus atemes is dabartiniu pensninku.Na truksta sazines ir proto.
Tikrai jau senai aisku kad tas kaupimas buvo suorganizuotas tik del to kad svogerei galetu susikurti labai siltas vietas , o kai ateis laikas pencijas moketi tada jau nebebus kaltu aplinkibes bus kaltos. Kasmetine infilecija tuos sendien padetus pinigelius , jei kaupikai nebankrutuos , atsiiemes po 35 metu galesime nupirkti tikrai perpus maziau nei sendien.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų