Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Autentiškų klasikinių automobilių gerbėjai ir savininkai dabar greičiausiai griebiasi už galvos ir stengiasi atrinkti gražiausius žodžius, kurie galėtų apibūdinti jų būseną.
Klasikinių automobilių aukcionuose milijonus eurų kainuojantis „Ferrari 250 GTE“, patekęs į šio kuklaus automano rankas pasikeitė kardinaliai. Tikrąją ta žodžio prasme.
Didelį vidurinį pirštą stereotipams rodantis projektas nuo standartinio „250 GTE“ modelio skiriasi ne tik milžinišku 8 cilindrų varikliu, kuris siekia įtraukti kiekvieną gyvą padarą pasitaikusį jo kelyje. Projekto autorius šį automobilį aprūpino „Dodge Viper“ šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir „Ford“ inžinierių sukurta galine ašimi.
Tačiau „Ferrari“ gerbėjus turėtų nužudyti kitas faktas. Automobilis buvo nudažytas kėbulo spalva, kurią galite surasti tik „Mitsubishi“ kataloguose.
Vis dėlto, kodėl „Ferrari“ vairuojantis automanas pasiryžo atlikti tokius drastiškus pakeitimus? Pasirodo, itališkas automobilis į šio vyro rankas pateko būdamas labai, labai prastos būklės. jis neturėjo nei važiuoklės, nei variklio, nei kitų komponentų, kurie leistų „Ferrari“ išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Tad turėdamas visišką laisvę, jis po truputėlį pradėjo konstruoti savo „250 GTE“ interpretaciją, kuri, mūsų nuomone, atrodo tiesiog nuostabiai.
Autentiškų klasikinių automobilių gerbėjai ir savininkai dabar greičiausiai griebiasi už galvos ir stengiasi atrinkti gražiausius žodžius, kurie galėtų apibūdinti jų būseną.
Klasikinių automobilių aukcionuose milijonus eurų kainuojantis „Ferrari 250 GTE“, patekęs į šio kuklaus automano rankas pasikeitė kardinaliai. Tikrąją ta žodžio prasme.
Didelį vidurinį pirštą stereotipams rodantis projektas nuo standartinio „250 GTE“ modelio skiriasi ne tik milžinišku 8 cilindrų varikliu, kuris siekia įtraukti kiekvieną gyvą padarą pasitaikusį jo kelyje. Projekto autorius šį automobilį aprūpino „Dodge Viper“ šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir „Ford“ inžinierių sukurta galine ašimi.
Tačiau „Ferrari“ gerbėjus turėtų nužudyti kitas faktas. Automobilis buvo nudažytas kėbulo spalva, kurią galite surasti tik „Mitsubishi“ kataloguose.
Vis dėlto, kodėl „Ferrari“ vairuojantis automanas pasiryžo atlikti tokius drastiškus pakeitimus? Pasirodo, itališkas automobilis į šio vyro rankas pateko būdamas labai, labai prastos būklės. jis neturėjo nei važiuoklės, nei variklio, nei kitų komponentų, kurie leistų „Ferrari“ išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Tad turėdamas visišką laisvę, jis po truputėlį pradėjo konstruoti savo „250 GTE“ interpretaciją, kuri, mūsų nuomone, atrodo tiesiog nuostabiai.