REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
12
„EgyptAir“ katastrofa: naujausi egiptiečių duomenys paneigia ankstesnę versiją (nuotr. SCANPIX)

„EgyptAir“ lėktuvas vis dar buvo egiptiečių radaruose prieš pat katastrofą, tačiau ryšio su lėktuvu nustatyti nepavyko, paskelbė Egipto nacionalinės navigacijos tarnybos atstovas Ihabas Mohi El-Dinas „Reuters“.

12

„EgyptAir“ lėktuvas vis dar buvo egiptiečių radaruose prieš pat katastrofą, tačiau ryšio su lėktuvu nustatyti nepavyko, paskelbė Egipto nacionalinės navigacijos tarnybos atstovas Ihabas Mohi El-Dinas „Reuters“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Egiptiečių lėktuvas dingo iš radarų gegužės naktį į gegužės 20 dieną. Lėktuve buvo 56 keleiviai, tarp jų vienas vaikas ir du kūdikiai, taip pat 10 įgulos narių. Ryšys su lėktuvu nutrūko 3 val. 45 min. Lietuvos laiku. Jau kitą dieną jūroje už beveik 300 km į šiaurę nuo Aleksandrijos buvo pastebėtos lėktuvo nuolaužos ir asmeninių daiktų liekanos.

REKLAMA

Lėktuvo dingimo priežastys yra vis dar apgaubtos mįslėmis, o oficialiai kol kas žinoma tik tiek, kad lėktuvas sudužo. Įprastu režimu skridusiam lėktuvui tiesiog sudužus ir niekaip neaptinkant duomenų, kodėl taip atsitiko, žiniasklaidoje daugėja įvairių katastrofos versijų: nuo dūmų lėktuvo salone iki susidūrimo su „neatpažintu skraidančiu objektu“ (NSO).

„Jokių neįprastų veiksmų“

Egipto specialistai paneigė anksčiau graikų skelbtą informaciją, kad lėktuvas prieš suduždamas atliko neįprastus veiksmus ore.

REKLAMA
REKLAMA

Egipto nacionalinės navigacijos tarnybos direktorius Ehabas Azmy pirmadienį agentūrai „The Associated Press news“ nurodė, kad pagal radarų turimus duomenis, likus „minutėms“ iki lėktuvo dingimo, šis skrido normaliame keleiviniams laineriams 11 km aukštyje.

„Šis faktas paneigia graikų paskelbtą informaciją, kad lėktuvas staiga neteko aukščio prieš dingdamas iš radarų“, – pridūrė jis.

Aukšto rango Egipto aviacijos atstovas pažymėjo, kad skrydis 804 nesisukiojo ir neprarado aukščio, tokiu būdu paneigdamas ankstesnį Graikijos gynybos ministro teiginį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot Graikų gynybos ministro Panos Kammenoso, prieš suduždamas lėktuvas staiga neteko aukščio ir dukart sukosi – 90 laipsnių kampu į kairę, ir 360 laipsnių kampu į dešinę pusę. Graikijos civilinės aviacijos atstovai teigia, kad lėktuvas skrido įprastu režimu iki pat to momento, kai, pasiekęs atitinkamą erdvę, buvo perduotas Egipto kolegų kontrolei.

Britų žiniasklaida vakar paskelbė, kad lėktuvo kapitonas bandė priverstinai nutupdyti lėktuvą dėl dūmų salone, cituojami „šaltiniai Paryžiuje“. Oficialūs atstovai šios informacijos nepatvirtino.

REKLAMA

Turkų lakūnai regėjo NSO

Du turkų lakūnai pastebėjo NSO „su žaliomis spalvomis“, kuris praskrido virš 700-900 metrų virš jų lėktuvo, likus vos valandai iki „EgyptAir“ lėktuvo tragedijos, skelbia „The Mirror“.

Neidentifikuotas objektas buvo pastebėtas, kai lėktuvas skrido iš Bodrumo į Stambulą. Anot leidinio „hurriyetdailynews.com“, „Turkish Airlines“ pilotai dispečeriams pranešė: „Nežinomas objektas su žaliomis šviesomis praskrido 700-900 metrų virš mūsų“.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų