• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po praeitą savaitę įvykusių testų, „Eneos 1000 km“ varžyboms besiruošiančios „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ komandos vyrai užsiima pagrindine ir svarbiausia veikla: leidžia laiką su šeimomis, skiria dėmesio kiek į antrą planą nustumtoms draugėms ir žmonoms. Po dešimčių greitų ratų, susuktų „Nemuno žiede“, lenktyninis bolidas neparodė visiškai jokių kaprizų ir savo darbą atlieka taip, kaip ir turėtų.
„Iš tiesų labai džiaugiamės, jog intensyviai varžyboms pradėjome ruoštis jau kovo mėnesį. Tai leidžia neskubėti, nedaryti klaidų ir turime rezultatą – po testų užteko atlikti automobilio patikrą ir užsakyti kiek didesnio tūrio stabdžių cilindrą, kurį pakeisime per keletą minučių. Visa kita veikia be priekaištų“, - džiaugiasi vienas iš komandos pilotų ir mechanikų Edvinas Arkušauskas.

Po praeitą savaitę įvykusių testų, „Eneos 1000 km“ varžyboms besiruošiančios „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ komandos vyrai užsiima pagrindine ir svarbiausia veikla: leidžia laiką su šeimomis, skiria dėmesio kiek į antrą planą nustumtoms draugėms ir žmonoms. Po dešimčių greitų ratų, susuktų „Nemuno žiede“, lenktyninis bolidas neparodė visiškai jokių kaprizų ir savo darbą atlieka taip, kaip ir turėtų.
„Iš tiesų labai džiaugiamės, jog intensyviai varžyboms pradėjome ruoštis jau kovo mėnesį. Tai leidžia neskubėti, nedaryti klaidų ir turime rezultatą – po testų užteko atlikti automobilio patikrą ir užsakyti kiek didesnio tūrio stabdžių cilindrą, kurį pakeisime per keletą minučių. Visa kita veikia be priekaištų“, - džiaugiasi vienas iš komandos pilotų ir mechanikų Edvinas Arkušauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiemet komandos bolidas išvysto net 400 arklio galių.


Vairuotojo sėdynę pasimatuoti ir priprasti prie automobilio gavo visi trys pilotai: minėtasis Edvinas, vienas greičiausių Lietuvos ralio pilotų Justas Tamašauskas ir itin didelę tokių lenktynių patirtį turintis Kazimieras Vasiliauskas. Tiesa, į brandžią komandą pakviesti jaunesnės kartos sportininkai privalėjo išklausyti senbuvių instruktažą, kuriame bet kokios tarpusavio varžymosi idėjos buvo nuslopintos. „Mes su jais pasikalbėjome ir susitarėme,  jog tikslas yra laimėti varžybas, o ne parodyti geresnį rato įveikimo laiką. Tam reikia komandinio darbo, susiklausymo ir veikimo pagal planą. Džiugu, jog ir čia nėra problemų“, - toliau pasakoja vienas iš 1000 kilometrų lenktynių nugalėtojų. Tuo tarpu tiek Justas, tiek ir Kazimieras džiaugėsi, jog automobilis surinktas tikrai kokybiškai, o bet koks iškilęs neaiškumas iš karto yra pakomentuojamas Edvino ar kitų komandos mechanikų. Būtent toks lenktyninis komfortas ir yra vienas iš raktų į pergalę. „Tu negali ramiai važiuoti ir siekti rezultato, jei kažkas tau nepatogu, neramina. Tada labai įsitempi ir pradeda daryti klaidas. Su šiuo automobiliu viskas išdirbta, patogu ir nekelia jokių klausimų. Suki kilometrus maksimaliu tempu ir nejauti visiškai jokios įtampos“, - pasakoja Kazimieras Vasiliauskas.

REKLAMA

Justas Tamašauskas, geriau žinomas pravarde - Be stabdžių, išbando naują, brandesnį amplua.


Netrumpas pasivažinėjimas „Nemuno žiede“ atskleidė vieną iš Edvino jau numatytų problemų – lengvą galinių ratų blokavimąsi, kai vienu metu yra ir stabdoma ir žeminama pavara, tad jau kitą rytą greituoju paštu iš Didžiosios Britanijos į Lietuvą iškeliavo siuntinys su problemos sprendimu. Kol komanda ramiai patikrino kiekvieną važiuoklės varžtą ir visų agregatų būklę, bei pasikeitė tepalus, reikiama detalė jau pasiekė Lietuvos krantus ir netrukus įsijungs į „BMW E90“ mechanizmų harmoniją.
Iki varžybų pradžios likus kelioms dienoms, ekipos nariai stengiasi pasinerti į visišką relaksaciją, maksimaliai pailsėti ir imtis savo mėgstamo amato su vienu tikslu – laimėti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų