Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Skamba kaip diversija prieš bendro lavinimo sistemą. Jau ir taip, sprendžiant iš valstybinių egzaminų rezultatų, didelės dalies abiturientų žinių lygis panašus į specialiųjų poreikių turinčių vaikų, o suvertus visus vaikus į vieną krūvą, tai galima tik įsivaizduoti iki kokio lygio nusiris vaikų parengimas. Paprastų vaikų tėvai turėtų irgi jungtis į asociaciją ir kovoti už teisę suteikti savo vaikams bent kažkokį išsilavinimą. Normalus mokymas, panašu, turi likti tik pasiturinčiųjų vaikams privačiose mokyklose. Ministerijos geriau pagalvotų, kodėl taip smarkiai daugėja spec. poreikius turinčių vaikų, ir ką su tuo daryti, o ne kaip šią problemą paslėpti po "integraciniais" sprendimais. Atsiverti bet kokį naujienų portalą, ir iš karto patenki į durnių laivą. Taip ir iki dievo bausmės netoli.
O ką daryti su reitingais?
Sveiki vaikai neturi jokių teisių, klasėje sedintys neįgalieji trukdo pamokas , išderina visą klasės darbą ir čia normalu?????Jiems viskas galima, nes jie mat kitokie, o ką daryt mūsų vaikams ar kas pagalvojo apie tai
Nesamonė. Seimas tvirtina, nežinodami ką. Mokytojas vėl lieka vienas, ir jo bus problema kaip su visa klase dirbti.
Su fizine negalia suprantu integravimą, bet jau su protine apsaugok Viešpatie. Turėjau tokį potyrį. Baisu prisimint kai klasėje 5 tokie su psichikos bei protiniais nukrypimais. Nesąmones daro ir tiek ta ministerija. Aišku, po kelių metų pripažins, kad nesąmonė kaip visuomet būdavo. O kaip dirbti tokioj klasėj mokytojui, niekas nepagalvoja.
O gal neišradinėkime dviračio? Pažiūrėkime į skandinavijos šalis - pakankamai padėjėjų, specialistų, atsipalaidavimo kambariai. Specialiosios įstaigos nesunaikintos, ten 4 vaikai grupėje, daug specialistų, jauki aplinka
Tėvai ramiai ten palieka vaikus. Ar ištempsim iki tokio lygio, ar vėl kaltinsime tėvus ir pedagogus?
Padaugės klientų privačiose mokyklose. Turi būti užtikrinamos visų vaikų teisės į kokybišką mokymą, ne tik spec. poreikių. O kaip įprastų poreikių vaikai!? Ar jie nenukenčia nuo tokių popierinių integracijų? Tik popieriuose viskas gražu, o realybėje siaubas. Nei vieniem gerai, nei kitiem.
Kiekvienoje laidoje būdavo mažiausiai po vieną "dievulio paliestą vaiką". Šioje laidoje turiu keturis. Oficialiai turiu padėjėją. Neoficialiai jis pavaduoja sergančius mokytojus, atlieka daugybę kitų mokyklai svarbių darbų. Nėra pastovaus ritmo, kas svarbu šiltiems vaikams. Tik geras kontaktas su tėveliais gelbsti, pasiekiame neblogų rezultatų. Jei kontakto nėra, vaikas stovi vietoje, tiesiog neįmanoma dirbti individualiai ir su visa klase, kur vaikai irgi turi visokių problemų.
Seibokienei laikas nomo. Kiek metu ministerijoj, o isskyrus papezejimus REALiU darbu nei del vaiku, nei del pagalbos specialistams-00. Negi neatsirastu jaunu, energingu ir nesveplu?!
Norint tokių pertvarkų neužtenka padamprotauti. Pirmiausia reikialėšų, spec. Priemonių, padėjėjų. Kol kas tai tik teoriškai gražūs samprotavimai.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų