REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiadienio popietę Vakarų Lietuvos gyventojai apgulė AB „Swedbank” skyrius ir bankomatus. Į ilgas eiles juos suginė trumposiomis žinutėmis ir socialiniais tinklais pasklidęs pranešimas su gramatinėmis klaidomis, esą „Swedbankas” turįs problemų ir grynuosius pinigus klientams leis atsiimti tik iki 15 val.

REKLAMA
REKLAMA

Prie bankomatų – tuščia.

Mūsų rajono gyventojai, anot šio banko skyriaus vadovės Rasos Šilytės, panikai atsispyrė. „Šiuo metu atostogauju, tačiau vakar sulaukiau kelių sunerimusių klientų skambučių. Nuraminau žmones netikėti gandais ir nesijaudinti be reikalo. Vos vos didesnis nei įprastai buvo ir klientų skaičius skyriuje. Šiandien specialiai apvažiavau visus mūsų banko bankomatus mieste – prie jų nėra eilių”, – kalbėjo R. Šilytė.

REKLAMA

Pašnekovės teigimu, liūdna, kad žmonės taip lengvai patiki gandais. „Nuskriausti lieka jie patys – pirma laiko atsiėmę terminuotuosius indėlius rizikuoja netekti palūkanų. Vyresni išgrynintus pinigus nešasi namo, kur jie gali tapti vagių taikiniu”, – sakė pašnekovė.

Paneigė gandus

Bankas “Swedbank” paneigė informaciją, kurioje abejojama jo veiklos tęstinumu. “Perspėjame savo klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo, ir raginame ją ignoruoti”, – teigiama banko pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

“Swedbankas” atkreipė dėmesį į tai, kad pranešimai parašyti su daugybe gramatinių klaidų, pateikiama klaidinga informacija apie kitus bankus.

“Neatmetame prielaidos, jog šios informacijos platinimu siekiama suklaidinti banko klientus. Šia situacija gali pasinaudoti ir sukčiai, siekiantys išvilioti asmeninius klientų duomenis bei užvaldyti gyventojų lėšas. Todėl klientai turėtų išlikti budrūs ir ignoruoti šią informaciją, o kilus klausimų visų pirma kreiptis į banką”, – rašoma “Swedbanko” pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai jau ne pirmas, kai apie šio banko veiklos tęstinumą skleidžiama melaginga informacija. Pastarąjį kartą didesnė ataka prieš jį buvo 2011 m. gruodį. Tuomet “Swedbankas” kreipėsi į Valstybės saugumo departamentą, kad šis išsiaiškintų, kas paskleidė melagingą informaciją apie jį Latvijoje, Estijoje bei Švedijoje ir taip mėgino sukelti gyventojų sumaištį. Melagingi gandai buvo taip pat skleidžiami socialiniuose tinklalapiuose “Facebook”, “Twitter” ir komentaruose internete.

Gandus, kuriais abejojama vieno iš komercinių bankų veikla, įvertino ir premjeras. Juos Algirdas Butkevičius pavadino chuliganišku elgesiu, galinčiu atsiliepti visai bankininkystės sistemai.

REKLAMA

Klientai ramūs

„Gimtasis…“ pakalbino keletą žmonių, sutiktų prie „Swedbanko“.

Kavoliškėnė Rita Lekavičienė atviravo: „Vos išgirdę kokią žinią, žmonės panikuoja. Juk du bankai Lietuvoje jau bankrutavo. Neturi daug pinigų, tai ir prarasti jų nebijau.“

O štai rokiškėnas Leonas Kaškevičius buvo kategoriškas: „Neatsiimsiu pinigų. Žmonės prigalvoja visokių nesąmonių.“

Rokiškėnės Nijolės Stankevičienės nuomone, nė vienas banko klientas, atėjęs atsiimti pinigų, to nepripažins. Sakys tenorintis pensiją pasiimti. „Pažiūrėkite banke prie kasų. Ar pamatysite ten bent vieną jauną žmogų? Ne – vien vyresnius. Kartais žmonės bekalbėdami ir prikalba. Nors šįkart, atrodo, tos kalbos nieko vertos. Nors, ką gali žinoti?..“ – dėstė N. Stankevičienė.

Kiti „Gimtojo…“ kalbinti banko klientai tikino atėję įnešti į sąskaitą lėšų, pasikeisti kortelę ar pasiimti kelių dešimčių litų. Kol kas jie nelinkę tikėti gandais apie banko bankrotą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų