Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
kad neuzsaltu skrendant yra "de-ice" kad skrendant prietaisai nedurniuotu yra "pitot-heat" taigi tik stovint kai lektuvas nesildomas tai imanoma
Verta paminet, kad lektuvui pakilus i kruizini auksti temperatura uz borto buna daug zemesne - ~-50C. Jei kalbam apie didziuosius komercinius lektuvus skraidancius 10-12km aukstyje.
Lietuvoje neveikia bankomatai (neesme kad tik vieno banko pastrigo keleta), nera interneto ( neesme kad tik beviele naujove ), nes uzstrigo, lektuvams uzzsale elektronika (na irgi neesme kad Varsuvoj ir tik vienas labai trumpai hm "pastrigo" ), nes ziema saly kausto ARKTINIS SALTIS (fak o nors rasantys si straipsni ten buvo?). Idomu, kas uzsako tokius baisius straipsnius? Prekybininkai? Kaimynai energetikai? Ar nera daugiau apie ka?
Na jei mašinos neužsiveda , tai su lėktuvai reikia žymiai atsargiau..
Svarbu, kad skrendant neuzsaltu variklis nes tada ragai butu.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų