REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Drabužių mados industrijos vilkų atstovams kaista ausys – jų gaminamų apdarų jūrose aptinkama vis daugiau netikslumų. Kiekybė viršija kokybę, o ką jau kalbėti apie drabužių reklamose taip afišuojamą seksualumą. Štai penki faktai, kurie privers susimąstyti apie mados sekimo naudą ir nenaudą (huffingtonpost.com).

Drabužių mados industrijos vilkų atstovams kaista ausys – jų gaminamų apdarų jūrose aptinkama vis daugiau netikslumų. Kiekybė viršija kokybę, o ką jau kalbėti apie drabužių reklamose taip afišuojamą seksualumą. Štai penki faktai, kurie privers susimąstyti apie mados sekimo naudą ir nenaudą (huffingtonpost.com).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1) Mados industrija privers pasijusti nemadingu praėjus vos savaitei nuo naujo rūbo įsigijimo

Kadaise mados industrijoje egzistavo du sezonai: Pavasaris/Vasara ir Ruduo/Žiema. Dabar galima būtų įvardyti kokius 52. Norėdami būti madingais spintos turinį turėtumėte atnaujinti kas savaitę.

REKLAMA

„Dažnai drabužių kolekcijas keičiančių, tokių kaip H&M, Zara ir panašių parduotuvių atstovai, vadovaudamiesi „kiekybė svarbiau nei kokybė“ kredo, vartotojų širdis tikisi užkariauti pigesniais, tačiau naujais ir madingais rūbais“, – savo knygoje „Pigi mada – didelė kaina“ atskleidžia Elizabheth Cline.

Dizaineriai stengiasi kaskart išgauti vis įdomesnių atspalvių drabužių kolekcijose, taip priversdami klientus jaustis nuobodžiais ko ne kiekvienos savaitės pabaigoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų