• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„DDTeam“ - „skerso“ statytojai iš Vilniaus. Taip save apibūdina Lietuvos sostinėje gyvenantys automobilių ir drifto gerbėjai. Į naujas patalpas neseniai persikrausčiusią komandą nusprendėme aplankyti vedami smalsumo. Kiekvieną kartą, kai tenka aplankyti automobilių sporte dalyvaujančią komandą, galima tikėtis įvairiausių siurprizų. „DDTeam“ ne išimtis.
Automobilių sporto komandą dažniausiai sudaro vienas arba du, daugiausiai trys lenktynėms paruošti bolidai. Tačiau vos prieš keletą metų į automobilių sporto (drifto) sceną įsiveržę jaunuoliai mus nustebino net penkiais varžyboms paruoštais galiūnais. Visi dalyvauja varžybose, visi dėvi „BMW“ markės ženkliuką ir visi pasiekia 200 - 300 arklio galių.

„DDTeam“ - „skerso“ statytojai iš Vilniaus. Taip save apibūdina Lietuvos sostinėje gyvenantys automobilių ir drifto gerbėjai. Į naujas patalpas neseniai persikrausčiusią komandą nusprendėme aplankyti vedami smalsumo. Kiekvieną kartą, kai tenka aplankyti automobilių sporte dalyvaujančią komandą, galima tikėtis įvairiausių siurprizų. „DDTeam“ ne išimtis.
Automobilių sporto komandą dažniausiai sudaro vienas arba du, daugiausiai trys lenktynėms paruošti bolidai. Tačiau vos prieš keletą metų į automobilių sporto (drifto) sceną įsiveržę jaunuoliai mus nustebino net penkiais varžyboms paruoštais galiūnais. Visi dalyvauja varžybose, visi dėvi „BMW“ markės ženkliuką ir visi pasiekia 200 - 300 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_3429


Prieš pradedant ekskursiją po „DDTeam“ komandos garažą, reikėtų susipažinti su komandos nariais. Tad, taip ir padarykime. Brangieji automanai ir automanės, susipažinkite su (pradėkime nuo dešinės pusės) Mariumi Vasiliausku, Mantu Juotka, Mindaugu Šalkausku, Karoliu Butėnu ir Linu Navicku.
Matyti komandoje net penkis skirtingus lenktynininkus - neįprasta. Bet, tai ir yra šios komandos išskirtinumas. Kai komandoje yra ne vieną galva ir dvi rankas, tvarkyti komandos reikalus galima žymiai greičiau. Net ir po varžybų, kai išvargintą mašiną tvarko dešimt rankų ir penkios galvos, darbai į priekį juda daug sparčiau.
Įdomu yra tai, kad beveik visi komandos bolidai yra panašaus pajėgumo. Žinoma, vienas galingesnis, kitas pasižymi įmantresniais konstrukciniais sprendimais, tačiau konkrečių lyderių komandoje nėra, arba jį išvysime kitais metais, kai prasidės naujas sezonas.
Automobilių sporto komandą dažniausiai sudaro vienas arba du, daugiausiai trys lenktynėms paruošti bolidai. Tačiau vos prieš keletą metų į automobilių sporto (drifto) sceną įsiveržę jaunuoliai mus nustebino net penkiais varžyboms paruoštais galiūnais. Visi dalyvauja varžybose, visi dėvi „BMW“ markės ženkliuką ir visi pasiekia 200 - 300 arklio galių.
Kadangi į „DDTeam“ komandos garažą užsukome ne tik paplepėti apie duobėtas gatves ar Lietuvos ekonomikos aktualijas, laikas pasižiūrėti į drifto varžyboms paruoštus automobilius.

REKLAMA

IMG_3411


Pradėkime nuo automobilio, kuris šioje kompanijoje atrodo kaip balta varna. Vos tik įėjus į pakankamai erdvų garažą, į akis krenta trys „E36“ sedanas ir trys „E30“ egzemplioriai. Tuo tarpu kamputyje stovi pakankamai kukliai (palyginus su šalia stovinčiais sportininkais) atrodantis „BMW“ hečbekas. Tačiau jau turbūt supratote, kad kukli išvaizda yra savotiška apgaulė.
Galinius automobilio ratus suka ne benzininis, bet dyzelinis variklis. Keturių cilindrų ir 2 litrų darbinio tūrio agregatas šiuo metu išvysto 193 arklio galias ir 430 Nm sukimo momentą. Tačiau „statyti skersą“ padeda ne tik galinga širdis.
Modifikacijų sąraše yra : „Diverks“ didesnio pasukamumo šakių komplektas, virintas diferencialas, Kupsto amortizatoriai ir atraminiai guoliai, perdarytas galinis tiltas, iš stiklo audinio pagamintas kapotas, „M-Tech“ apdaila, „QSP“ 60 mm išnešimo vairas, ir kas be ko - hidraulinis rankinis.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_3412


Sekantis komandos automobilis - „BMW E30“ už kurio gerovę atsakingas yra Karolis Butėnas. Kitaip negu šalia stovintis Compact'as, kuris gatvėje cigaretės paprašytų atsargiai ir mandagiai, tai tuo tarpu Karolio gyvūnas net neatsiklausęs prieitų ir tvotų iš lietuviškos klumpės tiesiai į pakaušį. Agresyvumo šiam automobiliui netrūksta.
Maždaug apie 1000 kilogramų sveriantis universalas vargu ar galėtų būti naudojamas pagal paskirtį, nes vaikinai išėmė ir išpjovė visas nereikalingas detales. Tačiau tokias egzekucijas praeina beveik kiekvienas automobilis. Bet po griežtos dietos prasideda raumenų auginimas.
Karolis kartu savo kolegomis sumontavo „IRP“ priekines šakes, „E36“ priekines stebules su didesniais stabdžiais, reguliuojamo aukščio amortizatoriais, „E36“ 72,8 šakes gale, minimaliai modifikuotą „M52B28“ benzininį agregatą (209 AG x 298 Nm), „M43B16“ pavarų dėžę ir virintą diferencialą su 3,45 perdavimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_3418


IMG_3422


Trečiojo komandos nario, Lino Navicko, automobilis stovi ne šalia kitų, bet - tiesiog kybo ore. Kadangi komandos garažas nėra didžiulė stovėjimo aikštelė, oranžinės spalvos „BMW E30“, mums atvykus į svečius, kabėjo virš Karolio taikiai nusiteikusio bolido.
Kaip koks nors trofėjus kabantis automobilis šiuo metu yra galingiausias bolidas „DDTeam“ komandos gretose. Užtenka pasižiūrėti į variklio modifikacijų sąrašą ir Lino rezultatus varžybose.
1987 metų gamybos „E30“ šiuo metu varo „M50B30“ benzininis variklis, tačiau tai nieko nepasako apie patį motorą, o tiksliau - jo vidurius. „M50B30“ benzininis agregatas turi variklio bloką ir variklio galvą nuo „M50B25TU“, alkūninis velenas, švaistikliai ir stūmokliai atkeliavo iš „M54B30“, vėlenėliai nuo „M50B25“, kuro purkštukai nuo „M42B18“, variklio valdymo kompiuteris nuo „M50B20“, lengvintas smagratis nuo „M20B23“.
Tačiau modifikacijų sąrašas nėra toks trumpas. Taip pat reikėtų paminėti „M51“ pavarų dėžę, „E46“ Ta-Technix priekinius coilover'ius, specialiai šiam modeliui pagamintas galines spyruokles, reguliuojamą galinį išvirtimą ir suvedimą.
Reduktorius taip pat nestandartinis, jo perdavimas -  3.25:1

REKLAMA

IMG_3414


Keliaujame link Mariaus Vasiliausko bolido, kurį turėtų žinoti daugelis. Bent jau socialiniuose tinkluose, šis „BMW E30“ susilaukia daugiausiai dėmesio. Tačiau taip yra greičiausiai dėl to, kad jis yra pats spalvingiausias „DDTeam“ komandos automobilis.
Įdomu yra tai, kad Mariaus pilotuojamas bolidas pasižymi ne tik spalvotu kėbulu, bet ir keliomis kėbulo detalėmis, už kurių sukūrimą (jeigu galima taip pasakyti) buvo atsakingi „DDTeam“ komandos nariai ir kaimynystėje plušantys „ANV Auto“ darbuotojai (tie patys automanai atsakingi už „lietuviškos“ Cobros konstravimą).
Pavyzdžiui, kaimynai iš „ANV Auto“ specialiai šiam bolidui pagamino galinį spoilerį, tuo tarpu „DDTeam“ buvo atsakingi už custom made priešrūkinius žibintus ir hidraulinį rankinį.
Jeigu jau prakalbome apie modifikacijas, pradėkime nuo pradžių : Diveriks.lt didesnio pasukamumo šakių komplektas, Wisefab tipo atraminiai guoliai, TA Technix priekiniai coilover'iai, „BMW E36“ priekinės stebulės, diskai ir suportai, „BMW E36“ galinis tiltas, galiniai „KYB“ amortizatoriai, 3,73 virintas diferencialas, „M52B28TU“ variklis ( 193 AG ir 280 Nm ), „M20B23“ lengvintas smagratis, „M20B25“ sankabos komplektas, „BMW E34“ didelis radiatorius, „BMW E39“ ventiliatorius.

REKLAMA

IMG_3426


Ir paskutinis automobilis, kuris stovi „DDTeam“ garaže - „BMW E36“, kuris priklauso Mindaugui Šalkauskui. Nors vokiška kregždė neatrodo taip įspūdingai kaip kiti garaže stovintys bolidai, tačiau turbūt visi žinote posakį - „Nespręsk apie knygą iš jos viršelio.“ Jis puikiai tinka Mindaugo „E36“. Kodėl? Priežastis labai paprasta.
Po variklio dangčiu slypi standartinis „BMW E39“ benzininis variklis, kuris išvysto 230 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą. Kartu su nauju varikliu atkeliavo ir „M20“ lengvintas vienos masės smagratis, pavarų dėžė nuo „E46“, „TDS“ kardanas, blokuotas reduktorius.
Kaip ir kiti driftui paruošti bolidai, taip ir šis yra aprūpintas specialiomis šakėmis su dideliu pasukamumu, reguliuojamo aukščio amortizatoriais, reguliuojamais atraminiais guoliais ir hidrauliniu rankiniu. Kaip gi be jo, ar ne?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_3407


IMG_3425


Taigi, potencialo ir noro tobulėti šie vaikinai turi. Technika ne pati galingiausia, tačiau „DDTeam“ komandos nariai, lyg susitarę teigia, kad jų tikslas - parodyti, kad vietą ant podiumo galima iškovoti turint ne pačius galingiausius automobilius. Toks požiūris mums patinka!
Bus labai įdomu pamatyti kaip ši jauna komanda pasirodys kitąmet, nes pergalių šie vaikinai trokšta labiau negu kuris nors kitas drifteris. Tikėkimės, kad ši penkiukė sugebės nustebinti ne tik save, bet ir visus drifto gerbėjus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų