
Įspūdingiausia yra tai, jog tai pilnavertis automobilis su technologijomis, kurios į masinę gamybą pateks dar negreitai. Pavyzdžiui, kiekvienas automobilio ratas turi po elektrinį motorą, „Chevrolet FNR“ esančias baterijas galima pakrauti bevieliu ryšiu, priekiniuose ir galiniuose žibintuose buvo sumontuoti specialūs kristalai, tradicinį užvedimo raktelį pakeitė veido atpažinimo sistema.
Įprastai, dabar turėtumėte išgirsti kada „Chevrolet FNR“ pateks į serijinę gamybą. Greičiausiai niekada, nes šiuo metu galiojantys reikalavimai neleistų pradėti masinę „FNR“ gamybą. Tačiau po 20 ar 30 metų tokie automobiliai turi labai realią galimybę riedėti bendro naudojimo keliais.
 

 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
 