REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Frankfurto automobilių parodoje pasaulis sužinos daug detalių apie naują atšaką „BMW“ šeimoje – aplinką tausojančius automobilius, kurie žymimi kaip naujas markės porūšis „BMW i“. Tiesa, praėjusią savaitę įvykusiame seminare, kuriame buvo aptariama „BMW i“ prekinio ženklo plėtra, bavarai atskleidė ir keletą naujų techninių detalių.

REKLAMA
REKLAMA

„BMW i“ porūšio reklaminis šūkis „Born electric“ iliustruoja šių automobilių vystimosi kryptį. Teigiama, kad pirmieji serijiniai „BMW i“ nuo konvejerio riedės jau 2013 metais. Akcinė bendrovė „BMW i Ventures“ buvo sukurta Niujorke, į ją investuota daugiau nei 100 milijonų JAV dolerių. Serijiniai „BMW i“ nuo konvejerio riedės Leipcige esančioje gamykloje.

REKLAMA

Kaip seminaro metu teigė „BMW Design“ vyresnysis viceprezidentas Adrian van Hooydonk, ir mažajame modelyje „i3“, ir sportiškame „i8“, bus dvi pagrindinės, viena prie kitos jungiamos, konstrukcijos struktūros. „Life“ modulis gaubs vairuotojo ir keleivių erdvę, o pagamintas jis bus iš anglies pluošto. Pasak stilistų vadovo, serijiniame automobilyje vargiai ar pamatysime šoninius langus per visas duris, kaip koncepte, tačiau konstruktoriai stengsis „Life“ erdvei suteikti kiek tik įmanoma daugiau šviesos. Gali būti, kad šiuose automobiliuose bus ir struktūrine kėbulo dalimi tapęs stiklinis stogas. Na o visa techninė dalis būtų aukštu žemiau, „Drive“ modulyje.

REKLAMA
REKLAMA

Akumuliatorių baterijos čia bus aušinamos, arba, esant reikalui šildomos. Todėl jos visą laiką dirbs idealioje aplinkoje. Panašu, tai turėjo įtakos ridai - vienu įkrovimu automobilis gali nuvažiuoti 224 kilometrus.

O dabar dar apie sportišką „i8“ – pagrindiniu čia bus trijų cilindrų 1,5 litro darbo tūrio 22o a.g. variklis, o jam talkins elektros motoras. Bendra jų galia sieks net 350 a.g., o maksimalus greitis apribotas ties 250 km/h riba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų